Pagina's

vrijdag 18 mei 2012

Bee bij mij..............

Woensdag middag bee bij mij thuis. Weer lekker zitten quilten met een cluppie bij mij thuis, was weer gezellig en veel weer gezien van elkaar..................
Mooi word deze mandjes quilt van Annelies. Ik vind die lichte achtergrond en de kleuren heel mooi bij elkaar.......................
Ella is een quilt aan het maken met allemaal cirkels, lijkt me nog moeilijk om te maken, maar ook weer mooie stoffen. Het is een BOM van Dorry.........................
Ben zelf bezig met een BOM van Serendipity, heb al twee blokjes af. Volgende maand weer een..................
Het worden negen blokjes, vijf met huisjes en vier met sunbonnet sue in vier seizoenen afgebeeld. Gemaakt met japanse stoffen, helemaal mijn kleurtjes..............................
Dit patroon en stofjes kreeg ik vorige maand en deze maand de sunbonnet seu poppetjes, leuk he..............
Weer versierd en geborduurd, weer klaar, nu weer wachten op het volgende pakketje......................
Heb ook weer een boek gelezen, speelt zich af in portugal en gaat over een hond, weer een leuk boek.
Nu ben ik weer begonnen in een iets heftiger boek "het blauwe schriftje", dat laat ik wel weer zien en wat van horen als ik het uit heb...............................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten