Pagina's

donderdag 10 mei 2012

George.........

Ik heb weer een boek gelezen, zo leuk. Niet lachen maar het zou over mij geschreven kunnen zijn. Het boek heet Mijn leven met george.........of mijn leven met Rambo, haha. Deze vrouw is ook weduwe geworden en samen met haar zoon nemen ze George in huis. Deze hond is net als Rambo een troost in die tijd en het beestje voelt dit aan en word dus erg verwend en mag van alles wat anders niet was gebeurd. Zoals slapen bij zijn vrouwtje en elkaar gewoon niet willen missen, zowel vrouwtje naar de hond en anders om.........Ik vond het geweldig dit boek.........als je van honden houd en daar graag boeken over leest, dan is dit een aanrader, haha
Ja ja, kleine poesjes worden groot en gaan graag s'middags een poosje de tuin in. Ze kunnen daar zo van genieten en alles ontdekken en bezig zijn. Zie maar de grote kat Duveltje loop natuurlijk al jaren over de garage, maar dat kan ik ook hoor, onze Moris de kwajongen........
Hier ben ik vrouwtje, kan ook al op het dak, hoor..........makkie........maar schuddend met zijn pootjes, want die worden wel vies hoor met dit weer buiten. Lief he.........


2 opmerkingen:

  1. Lijkt me ook een leuk boek. Nog een aanrader is Tikker van Jan Siebelink.
    Gr. Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ik ook gelezen, was ook een mooi boek......gr.Conny.

      Verwijderen