Pagina's

maandag 25 februari 2013

Alle negen blokjes gequilt...........

Gisteren bezig geweest met de sunbonnet seu en vanavond weer.
En ja de negen blokjes zijn door gequilt en nu nog iets verzinnen voor de rand rondom.
Blokje zes af.............

He denk Moris dit ligt lekker, maar kom ik wil er weer mee verder............



Effe koffie halen en mijn stoel is al ingepikt door Rambo, want het krukkie naast vrouwtjes tafeltje ligt vol met Duvel.................

 Blokje zeven af..............

 Nou ga ik maar stoel verder liggen denk Rambo..........



Dit is blokje acht en vind ik wel de leukste............
Zo en het laatste blokje, ppphhhoooeeee af.............

Nu nog eens nadenken over de rand om te quilten en dan is er weer wat af.............................
Liefs.Conny.............................................




10 opmerkingen:

  1. Amaaaaj wat is die mooi. Ik ben er helemaal weg van. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat is hij enig geworden, Conny, als je hem zo in z'n geheel ziet. Wat een plaatje. Compliment!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is écht schitterend Conny!
    enne blokje 8 inderdaad een heel knus tafereeltje.
    Wat een gezellige beestenboel daar bij jou :-)
    Volgens mij "bemoeien" ze zich er allemaal mee hihi
    Trusten voor straks! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je beestjes zoeken altijd knusse plekjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het prachtig gedaan,
    ik zou het geduld er niet voor hebben CHAPEAU!
    Nog een fijne week,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de quilt is schitternd, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik net nog meer op de huisdieren heb gelet, wat een komisch duo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je quilt mooi geworden, bijzonder dat het je lukt met al die "hulp" van je dieren....hihi mooie foto's zijn dat steeds van die onschuldige koppies die net "toevallig" even op die plek liggen te liggen. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! Ze zijn zo leuk. En wat is het toch een gezellige beestenboel bij jou! Daar houd ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 9 blokjes doorgequilt en het ene is nog mooier dan het andere, chapeau!
    Maar die beesten zijn echt een giller, ze zitten overal op je quilt op je stoel, op de kruk. Dit stel maakt je blog uniek.
    Groeten,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen