Pagina's

zondag 24 maart 2013

Show & Tell....................

De show en tell sávonds was zo leuk.
We begonnen eens achterin de zaal en kijken jullie mee..........................
We zitten er klaar voor.



















 Ik heb hier niks aan toe te viegen he, allemaal even mooi, toch.................
Alleen mijn sloffen waren het midel punt van het weekend hoor.
Er zijn wat verhalen over los gekomen met die sloffen en we hebben ons er suf om gelachen.
Maar gewoon voelde me er op mijn gemak en spotte er nog wel een paar hoor, hihi................
Pijn in de buik hebben we ons gelachen
om al die voetjes..................

 Ra ra wie zijn wij, haha.................
Heerlijk bezig geweest met mijn Guute Quilt.............
 En ben ik niet erg leuk........................
 s'Avonds lekker een wijntje en gezellig kletsen met ons groepie en dan naar bed.......................

   Weer een gezellige dag om..............................liefs.Conny..............................













































8 opmerkingen:

  1. de gezelligheid straalt er af, bedankt voor de leuke foto's, mooie show and tell. Gaaf al die voeten, als het maar lekker zit toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuk weekend gehad. Nu maar nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat waren mooie quilts Conny...en die voeten...ach ja, dat kan op zo'n weekend...
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan het schoeisel te zien waren jullie erg op je gemak!! En zo hoort het ook, als je op Quiltweekend bent. Leuke show and tell...bedankt voor de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig quiltshow Conny. Lachen al dat schoeisel, lekker warme sokken had je aan.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was het een fijn weekeinde. En was het snel voorbij, trekken snel. Heerlijk dat je zo,n mooie reportage hebt gemaakt. Bedankt daarvoor. Was weer even genieten. En volgend jaar gaan we weer. Groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een foto's, nog meer dan in je laatste blogje!! Nu weet ik waarom er zoveel quiltwinkels zijn: wat hebben we een stoffen nodig.......;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige quilts zag ik voorbij komen. Wat zullen jullie genoten hebben. En die sloffen, geweldig....
    groet, mirjam

    BeantwoordenVerwijderen