Pagina's

zaterdag 2 augustus 2014

Vliegramp mh17.............

Vorige week zaterdag reed ik naar vriendlief toe en zo rustig de A2 deze keer.
Weet niet wat ik voelde maar toch maakte de deze rit indruk op mij.
Hoe verder ik kwam en reden politie wagen en motoren langs en de viaducten werden telkens voller.
Zoveel belangstelling weer voor de slachtoffers die op het vliegveld aan komen in  Eindhoven.
Raar he dat dit je even stil en verdrietig maakt als je dit zo ziet.
Waarom heeft dit weer moeten gebeuren toch, zoveel mensen omgekomen.





Heb zoveel respect voor de mensen die dit allemaal regelen en zo speciaal maken voor de nabestaande van de vliegramp met de mh17.  Sterkte allemaal met dit grote verlies.................................

                                          .................................. liefs.Conny...................................

1 opmerking:

  1. Werkelijk afgrijselijk en onbegrijpbaar dat dit uberhaubt heeft kunnen gebeuren. Zo zinloos is oorlog en geweld dus..... Allemaal levens die abrupt beëindigd zijn om een stom "spelletje landje pik". Ook ik hoop dat de overledenen hun rust kunnen vinden en dat de nabestaanden dit ooit een plekje kunnen geven.

    BeantwoordenVerwijderen