Pagina's

vrijdag 17 oktober 2014

Quiltdag Helmond..........

Ben al drie dagen bezig een blogje te maken.
Telkens gaat er iets fout met de computer, o jeh mijn lappie word oud.
Maar het was weer een heel gezellige quiltdag in Helmond.
Met drie winkeltjes zo leuk, dus kijk maar weer mee....................
Gezellig volle zaal................

 Of te wel een kippenhok....................
Al het mooi,s wat ik nu laat zien hing te pronken bij de winkeltjes...................



 Dit was een panel................

 En natuurlijk hingen daar ook de randjes per week.................


 En dit patroon moest mee naar huis, zo leuk...................










Onze randjes van Lizette en mij................
 En haar mooi geborduurd tasje........
De lunch werd al klaar gezet voor ons.................
 Maar eerst een workshop................
Keuze uit deze lieve lavendel zakjes..........
 Deze ga ik maken...................
Iedereen weer aan het prutsen...............
En hier ben ik vandaag mee bezig, nou ja bezig tussen al dat geklets valt niet mee.
Haha toch zeker een paar cm achtergrond kleur geborduurd en verder de uurtjes gezellig vol gekregen met al dat moois bewonderen en kletsen.......................
En toen de lunch..................
 Apart he zo de randjes, even moeten bewonderen hoor.......................
Hier werd ook vlijtig aan de randjes gewerkt..................
 En dan deze inie mini vingerhoedjes, zo klein, maar zo gaaf zeg..................
Nog een heel groot borduur van Cuny, ook al zo mooi...................



Zo zijn we de dag met elkaar wel door gekomen hoor.............

...........................liefs.Conny.............................

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige werkstukken komen weer voorbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige dag was dat he, wat leuk dat je foto's van quilts bij de winkeltjes heb gemaakt, dit was er bij mij ingeschoten, te veel afgeleid denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige dingen gezien! Ik denk dat we nog een ganse tijd verder kunnen met de leuke ideetjes die je ons deelde. Tijd om ons te vervelen hebben wij niet hé?
    Liefs,
    Anneliesje
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen