Pagina's

vrijdag 14 november 2014

Gezellig kerstshow.......

Gisteren mijn mini cooper ingeruild voor een veel jongere mitsubishe gold, dus kan er weer jaren tegen.
Vandaag er maar eens mee op pad geweest.
Naar coppelmans in Valkenswaard, een kerst show is altijd gezellig even te kijken.
Dus kom Rambo we gaan.......................
 Mooi wagentje toch?????
 Naar binnen in het tuincentrum Coppelmans..............

Natuurlijk vrouwtje ga ik met je mee, maar even neus aan neus, want wie ben jij nou, haha...............



 Rood is voor mij toch echt de kerst kleur hoor..................


 Die gezellige dikkerd ook op de foto, de kerstman................

 Sjiek dit toch??????


 En die dorpjes, ze blijven erin.................
Leuk he, beetje duur, anders had ik hem mee genomen....................
En nu bij het schrijven van dit blogje, een bakkie thee en een appelbol, jammie......................................







Vanavond uit eten en bowlen, dat is lang geleden dat ik dat heb gedaan zeg.
Hoop dat ik er wat van maak hihi................
Fijne avond en tot snel...........................



                           ..............................liefs.Conny..................................

6 opmerkingen:

  1. Hallo Conny,
    Wat was dat een leuk ritje met je nieuwe Bolide naar die Kerst-show.
    Ja, ik heb (met al die foto's) echt het gevoel dat ik mee ben geweest.
    Heerlijk, met een kopje thee en een kletskop heb ik zitten te genieten.
    Groet van Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Conny,
    Mooi autootje heb je aangeschaft!
    En dat was inderdaad een chique show.
    Veel plezier vanavond!

    Lieve groet, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk logje... ik hou van Kerst.... Die eigenwijze Rambo, neus-aan-neus..... lachen, hoor! Veel plezier vanavond.
    Groet, Rya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je auto is goed bevallen? Altijd wel weer even wennen hè.
    Altijd leuk zo'n kerstshow. Maar ik vind wel dat ze errug vroeg zijn de laatste jaren. Eerst toch maar even de Sint. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk uitje, veel plezier met je nieuwe autootje!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig alles al in Kerstsfeer, ik ben nog niet geweest. Veel plezier van je nieuwe auto

    BeantwoordenVerwijderen