Pagina's

zaterdag 2 mei 2015

Wandeling met mijn zus bij Burense Put.....................

 Hek open en rustig aan hier loop ik, meneer de haan haha...........................
Na het avond eten wandelen met mijn zus en haar hond Schiela en Rambo en Rusty.
Mooi he dat avond licht zo.............................
 Haan weg gejaagd natuurlijk, dan kunnen we gaan haha.............................
 Schiela sjokt ook rustig mee, maar heeft zeker lol van die twee kleine renners om haar heen hoor................
 Heel landelijk, maar zeker mooi gebied hier toch????????
 Mijn zus op de kiek haha.......................




 He Rambo je rent te hard jongen, je neus is al uit het beelt haha........................
 Ikke met de drie honden, heerlijk lopen in dit gebied hoor..........................








 O nee he ..............gaten graven die twee kleine drukte makertjes....................



 Mijn kleine zusje haha, tien jaar jonger hoor dan mij.....................

 Jeeh kom allemaal zwemmen, Rusty kan zijn lol niet op, takkies ophalen en zoeken als ze zinken haha.................

Oke denkt Schiela ik kom ook pootje baden hoor, wil wel grond onder mijn poten haha.................





 Mooi dat licht zo s,avond...........................

 Einde wandelings hondjes en weer in de auto naar huis, bakkie koffie pakken....................
 Bij mij op de oprit staat deze grote prunus zo mooi te bloeien nu, schitterend he.................................
Zo jullie hebben weer bij bij kunnen lezen en kijken.
Hoop dat mijn laptop het deze week doet, komen er vast meer blogjes, lekker een weekje vakantie...............samen met vriend en boy,s..................

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke wandeling met de honden en een pracht van een prunus!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke wandeling samen met zusje en de hondjes!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je Prunus staat er schitterend bij en een wandeling met je zus en de hondjes in dat prachtige gebied is echt genieten.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen