Pagina's

dinsdag 23 juni 2015

Mijn tuin....................

Weer een blogje over mijn tuin, lekker mee wandelen jullie weer........................
Ik vind dit jaar een echt rozen jaar...............

 En daar Duvel op het dak....................








 Klimroos mee genomen uit engeland...............

 En dit in de vijver, mooi deze roze.......................
En een gele..............








 De clematissen weer in de bloei, de vroege zijn al geweest...........................


Ik blijf erin genieten hoor, in mijn paradijs................................

                                         ............................liefs.Conny.................................

2 opmerkingen:

  1. Inderdaad Conny je tuin is een waar paradijs en wat een mooie rozen, de allerleukste foto vind ik van Duvel op het dak met z'n koppie boven de rozen, schattig!
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Conny, wat een geweldig mooie tuinfoto's, is genieten voor mij .Ben zelf net verhuist en moet weer een kleiner tuintje aanleggen.

    BeantwoordenVerwijderen