Pagina's

dinsdag 30 juni 2015

Over de dijk vanaf Neerijnen.......................

Ja ik heb een nieuwe laptop, vandaar die blogjes allemaal te gelijk.
Wil al mijn foto,s weer laten zien om het dan weer gewoon bij te kunnen houden haha.
Mijn oude laptop al ruim 7 jaar oud kreeg allerlei keuren, dus kon niet anders.................
Maar mijn auto-tje weerin met Rambo en kijken jullie onderweg maar weer mee.......................

Langs de waalbandijk rijden we hier........................




Onderaan de dijk staan wij te grazen..................
Allermaal mooie oude boerderijen om te zien..........................


Langs allerlei dorpjes kom je hier, dit is Heesselt...............
Het beroemde koeien beeld in het weiland....................








En nu de dijk weer af en op weg maar eens naar mijn huis.......................

Ik heb me weer een aantal uren vermaakt, hoop jullie ook van mijn foto,s......................
Zo ben weer bij met de foto,s, nu hoop ik weer wat regelmatiger een bloogje en niet zoveel tegelijk.

                                         .......................................liefs.Conny...............................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten