Pagina's

zaterdag 2 juli 2016

Bij Wendy Voster geweest................

Vanmorgen mijn navigatie aan en naar Budel.
Is niet ver hoor hier vandaan, maar in dat buiten gebied wist ik echt niet waar ik moest zijn hihi..............................
Kom ga met me mee........
In de schuur van haar huis heeft Wendy haar winkeltje....................

De mensen wilde niet op de foto, er was een demo vandaag......................

Kraaltjes borduren en in een quilt verwerken, erg mooi................

Heb het natuurlijk een keer uitgeprobeerd en deze mooie kaart gekocht van haar.
Ga in september bij Wendy op de bee ook quilten, eens in de maand, gezellig.................................







Dus heb me weer goed vermaakt bij Wendy was er gezellig met de andere dames.
                                                                         ..............................................liefs.Conny...............................

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, staat ook op mijn verlanglijstje op daar eens op bezoek te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk winkeltje. Maar op mijn lijstje zetten voor het geval ik in de buurt ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk uitje heb je weer gehad,wat ben je toch een bezige bij,wel leuk om die mooie Quilts te zien.

    BeantwoordenVerwijderen