Pagina's

zaterdag 2 juli 2016

En wat hebben we weer gedaan deze week......................

Op handwerk gebied eigenlijk niet zo veel deze week.
Paar avondjes moe geweest last van mijn crohn denk ik.
Of mijn spastische darm, handig als je daar beiden last van hebt.
Maar maandag weer een hoek in de keuken geschilderd, hoop ik maandag af te kunnen maken.
En zelf twee keer s,avonds achteruit zitten breien, foutje in mijn fair isla breiwerk.
Maar we hebben gelukkig ook wat toeren weer de goede kant op gebreid.................
Nog een bloemetjes rand, dan is het eerste deel van de cal af.
En nog het blokje af geborduurd van vorige week en weer een nieuwe gestart...................

 Blijft erg leuk die blokjes te borduren hoor.......................
En dat alles bewaar ik in deze zelf gemaakte map, zo gaat het mee naar borduur-cafe...................
Morgen op visite, een heel eind rijden dus gaat weer een handwerk mee hoor.
fijn weekend allemaal..................
 
................................liefs.Conny......................................

4 opmerkingen:

  1. Lastig dat je darmen niet mee willen werken :-(
    Je breiwerk is zo mooi aan het worden!!!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achteruit breien niet zo leuk maar ik neem mijn petje af want ik doe het jou niet na. Het fair isla breien bedoel ik dan. Het rode borduurwerk zou mij wel weer lukken ik vind het zo mooi worden.
    Fijne zondag.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas zit er bij ons handwerk ook een achteruitstand. Soms el handig maar wel een vervelende knop. Breiwerk ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, je fair isla breiwerk en het borduurwerkje wordt ook schattig. Uithalen, terugsteken, ik weet er alles van!

    BeantwoordenVerwijderen