Pagina's

zaterdag 10 juni 2017

Weer mooie dingen gezien deze week................

Tweede pinksterdag was het heerlijk buiten toch.
Mijn lief moet dan werken, dus rijk alleen vandaag.
Op mijn balkonneke lekker zitten prutsen...................
Ja aapje vordert wel zie je wel.
Al twee armen en twee benen...................
Mijn haakboeken op tafel en lekker in bladeren.
Mijn sjaal is af en aapje schiet op dus wat ga ik erna weer maken.................

Dinsdagmiddag met de quiltsterren weer steekjes gezet.
Had mijn paper piercing blokje bij me om door te quilten.
Maar dat word wel met de machine gedaan.
Mooi he deze quilt met die diepte in de blokken......................
 

En dat maakt het he dit kleine randje in de bies....................



 
De quilt met dit mooie borduurwerk in het midden word door gequilt............
 
Vrijdag op handwerk cafe deze mooie merklap weer eens helemaal bewonderd.
Ze moet nog een klein rijtje en dan is die klaar..........................
Iemand was een kruk aan het haken...............
En naast mij werd aan deze sjaal gehaakt, mooi patroon weer toch.................
En ik was een staart aan aapje aan het breien.
Ja hij schiet nu echt op hoor........................

En Boris was ook mee zie je hem zitten haha, hij had vele bewonderaars..................
En hier werd een trui gebreid, top down techniek.
Je krijgt op een speciale manier een heel mooi randje langs de hals....................

Voor de gene die de term top down nog niet kennen, deze trui word in een geheel gebreid, mouwen voorpand en rugpand tegelijk, ben ook heel benieuwd hoor...................

En zie je aapje krijgt alleen nog twee oortje van mij....

En klaar zijn deze twee van de week, ze zitten gezellig met elkaar te keutelen zie je dat haha.
Niet storen dus maar..........................
 
Vanmiddag op de bee geweest bij Wendy Voster en toen kwam dit moois bij iemand uit de tas...........
 
En toen deze quilt log te voor schijnt, waar heel veel restjes in werden verwerkt, mooi he..................

                                                    .....................................liefs.Conny........................................

6 opmerkingen:

  1. Het was weer een drukke week voor je,mooie dingen heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is apje schattig geworden en meteen een lief vriendje voor beer.
    Ik geniet van alles wat je altijd showt.
    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie quilts weer en aapje zie je groeien mooi is ie geworden. nu wat nieuws op zoeken gaat je wel lukken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen te zien op je quiltsterren-dag! Wat een schattige aap, ik zag hem al op Facebook, en je beertje is een schatje!
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dal die verschillende dingen. Ik ben weg van je aapje!!
    Hele fijne dag en week!

    BeantwoordenVerwijderen