Pagina's

vrijdag 13 oktober 2017

Quiltwinkel Quilt it & Dotty....................

Deze week samen met mijn lief bij een quiltwinkel wezen kijken in Overloon.
Daar zit Quilt it & Dotty van Dorry van Osch.
De navigatie aan en gaan dan maar.
Maar zijn jullie al nieuwsgierig kijk dan maar snel mee............................

Een heel schattig winkeltje is dit weer zeg, met allemaal leuke hoekjes....................
Er lag hier een quiltje met hexjes van een cm, zo klein zeg.......................
Mooie stofjes hier zeg en mooie quilts overal.....................
Zo mooi he allemaal, wat kunnen wij quiltsters hier toch lekker neuzen............


Lieve kleine borduurwerkjes hingen hier zeg, waren parketjes van te koop. Nee effe niet heb nog genoeg phooee................
Een hele zoete quilt hing hier achter in de winkel..............................


Dit vond ik ook zo schattig he...................

Ze heeft ook kleding he, bij vele al bekend toch.................

Lappies allemaal mooie lappies he.................

Helaas was Dorry net weg , maar haar moedertje heeft ons wel geholpen hoor.
Ik denk dat ik hier nog wel eens terug kom hihi.........................



..............................liefs.Conny..............................

7 opmerkingen:

  1. Ja altijd gezellig bij Dorry, we gaan iedere maand naar de bee bij haar.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog nooit geweest, staat op mijn lijstje, gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke winkel is dat! Jammer genoeg te ver voor mij, maar gelukkig heeft ze een hele mooie site waar je de stoffen goed kunt bekijken en bestellen.
    Maar met lege handen kom je daar niet weg. Dat is ook de bedoeling natuurlijk :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps! Ben even in de war met een andere quiltwinkel. Geloof dat Dorry geen bestelsite heeft. Maar een prachtige winkel is het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal herkenbaar
    Vorig jaar zomer waren we in de buurt op vakantie :0))
    Ik heb de huizen tochten
    Die nu bijna ;0)...af is :0))

    BeantwoordenVerwijderen