Pagina's

vrijdag 20 april 2018

Wat heb ik weer gedaan....................

Tja eigenlijk op handwerk gebied niet zoveel.
Saaie week haha, helemaal geen Bee,s.
 
Deze mooierds stonden er van de week weer, met dit mooie weer in de wei.
Wat zijn die kleine kalfsjes al weer gegroeid zeg....................
 

 
Gaaf he zie je die dikke gespierde stier staan, zo mooi...........................
 



 
Kan er niks aan doen hoor dat ik die koeien zo geweldig vind haha.
En als je verder richting Budel rijd zie je deze twee ook nog in de weide...............
Geweldig om te zien toch, die lama's...........


 
Maar met dit mooie week moet ik naar buiten he, de tuin in hoor..............

 
Gisteren kon ik toch echt niet blijven zitten op ons terras hoor.
Zal ik waarom niet kan maar gedaan zijn toch, de schutting beitsen.................... 

 
Man lief was van alles aan het ophangen, twee plantenhangers en twee voerhuisjes...................

 
Dit is ook leuk er komen allerlei beestjes in en uit gevlogen......................


 
En hier word je toch echt vrolijk van, die viooltjes horen echt bij het voorjaar hoor.
Deze hebben zichzelf gezaaid in de bak met de roos op stam...................


 
Poe poe het is weer klaar, ben blij dat ik onderaan ben begonnen.
Vond ik het zwaarst om te doen, zo op je knieén.
Maar hij is weer gebeitst en kan er weer jaren tegen.
s'Morgens vroeg hebben ze het ruitje in de schuurdeur ook vervangen, het komt hier ooit helemaal af toch haha...................


 
De plantenbakken ook gevuld met donker rode geraniums en manlief was met zijn fietsenpark bezig.
Mijn fietsjes weer opgepomd, en helemaal schoon.
Kan ik maandag weer op mijn fietsje naar de bee van ons Wendy...................

 
Zo net weer de blokken voorbereid van mijn honden-Bom.
En ja hoor ben ook nog met de blokken van Bobbin begonnen van vorig jaar.
Vond ze zo leuk en kreeg pas geleden de uitgeprinte patroontjes van iemand, zo lief.................

 
Heb je een hobby kamertje waar bureau en naaimachine tafel staat, maar zelf de tafel in de kamer ligt nu ook nog vol. Maar die ruim ik zo nog wel op hoor hihi.
Lekker freubelen toch, maar zo ook nog effe stofzuigen....................

 
We gaan morgen tot zondag avond samen weg naar Sauerland, nog een kado-tje van ons trouwen van manlief zijn zuster, zo lief.
Daar zal je volgende keer nog wel wat van zien en lezen.
Allemaal fijn weekend en mooi weer,
dan hebben wij dat hopelijk ook......................
 
.........................................liefs.Conny...........................

8 opmerkingen:

  1. O lekker er ff tussen uit en genieten, mooie omgeving Sauerland.
    Wij zitten oo dit. Oment in Thuringen, ook prachtig hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige ( ook Bobbin :o) werkjes !
    fijne vakantie samen gewenst hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk weer om van alles te doen in de tuin.
    Geniet maar van jullie uitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk verslagje, zo vrolijk echt mooi weer deze week.
    Fijn even er op uit.
    Prettig weekeinde.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je maakt je tuin weer zo gezellig.
    Geniet van je weekje vakantie.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even wat rust pakken ik herken dat even geen handwerk maar eens,wat aanrommelen in en om het huis is ook heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet van de week vakantie heerlijk. En wat leuk de twee blokken van de maand waar je mee bezig bent. De tuin ziet er ook weer mooi uit en de koeien ja die zijn zo blij dat ze de wei weer inmogen altijd zo leuk om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen