Pagina's

woensdag 17 oktober 2018

Wat heb ik weer gedaan............

Ja ik zal weer eens laten zien waar ik weer allemaal aan gewerkt hebt en hoe ver ik nu er mee ben.
Dus kom we gaan weer foto,s kijken.
Ja mijn foto,s werken weer van mijn foto toestel dank zij Student aan huis.
Samen met hun heb ik het op afstand dus per telefoon helemaal kunnen regelen.
Daarna even gestoeid met het programma verklein foto's maar nu gaat het me allemaal lukken weer hoor. Blij mee zeg.
Maar kom dan gaan we kijken........................
Deze lag al een tijdje klaar met gesneden blauwe bies om er
om heen te naaien.
Eindelijk maar eens gedaan zeg.
Wat nu verder of laat ik hem zo, effe denken................
Zaterdag op die gezellige quiltdag van Sabine dit
leuke speldenkussentje gemaakt...............
Staat er weer bij op mijn oude trapnaaimachien, zo leuk................
Hier eindelijk nu de laatste rand aan genaaid en hopla weer een rand eraan klaar.
Ben met de volgende al een eind op weg, dus hij komt echt ooit nu af, jippie.......................

Zaterdag niet aan dit workschopje mee gedaan, maar wel het pakketje mee naar huis genomen en in elkaar gezet.
Leuk die kleine tasjes toch.................
Maandag vrij dus maar eens de moed verzameld om deze quilt te dubbelen.
Mijn rode mandjes quilt.................
De hulptroepen waren er natuurlijk gelijk bij weer haha.......................
Kijk even, nu 8 blokken klaar van deze quilt.
Ben nog steeds blij met de kleuren.....................
Met deze hondjes quilt liep ik iets achter, maar de laatste blokken die je hier ziet zijn klaar nu.
Dus maar snel het nieuwe pakketje gaan voorbereiden weer..................


Kansi houd afstand hoor, komt er niet bij zitten.
Maar kijk ze is lief liggen hier op het vakantie kussen van Rambo.
Ligt heerlijk hoor.......................

Kijk en na een tijdje gespeeld te hebben met mijn niet pistool. Nog nieuw en dus nu maar eens gebruikt haha. Ging goed hoor en nu door quilten. Effe denken met de hand of de naaimachien, pphh.................

Toen kwam mijn SBS quilt voor de dag.
Is even rond gekeken online en zag dat hij met een rand erom wel mooi is.
Dus ja maar eens op pad dan voor een rand erom dan de volgende keer.
Welke kleur daar met de stofjes maar eens goed naar kijken, word vervolgd dus.................
En dan zou ik mijn eerste grote quilts eens af krijgen, ben ik blij mee hoor.
Maar weer zat te doen dat zie je wel.
Als hier weer dingen van klaar zijn is weer in de kast kijken wat er nog ligt.
Een sunbonnet seu, al de blokken zijn al klaar, dus in gedachten ben je de volgende denk ik.
Maar er komen weer leuke workshopjes aan komende weken.
Met je snapt het al nieuwe projecten erbij.
Dat kennen jullie wel he.
Een quiltster blijft bezig toch......................


                                                     ....................................liefs.Conny...............................

7 opmerkingen:

  1. Wat ben je toch een bezige bij geweldig om te zien !!
    Je kan voorlopig vooruit met doorquilten fijn werkje voor de winter .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je foto’s weer geladen kunnen worden. Mooie dingen maak je toch. Soms lijkt het wel een beetje veel, maar houd je van de straat, haha. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo wat heb je veel gedaan zeg erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Conny, lieve bezige bij..
    Wat goed dat je dit deelt, ik heb een vreselijke dip .. in mijn hoofd wil ik van alles maar op één of andere manier komt het er niet van. Ik ben wel aan het haken er is een blokjes eken af en er liggen nog banen klaar om aan elkaar
    Gehaakt te worden.
    Maar prachtig om te zien hoever jij bent met met jou quiltwerk.
    😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij lekker druk met van alles Conny!
    Een quilt dubbelen met een nietpistool lijkt me wel lekker snel gaan, sneller dan rijgen wat ik altijd doe.
    De hondenblokjes, wat zijn ze toch schattig.
    Gek hè, dat de diertjes altijd op onze quilts willen liggen. Ruikt natuurlijk vertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Conny, je bent echt even alles uit de kast aan het halen, straks heb je niets meer te doen hahahaha.
    Maar je hebt prachtige projecten hoor!!! Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een projecten waar je mee bezig bent en allemaal even mooi.Wel goed om de kasten eens leeg te maken, komt er weer ruimte voor nieuwe projecten, ha ha
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen