Pagina's

woensdag 21 november 2018

Handwerk & Quiltdagen deel 2

Nou heb nog foto's voor jullie hoor, dus kijk maar verder mee....................
Zie je die quilt daar hangen die kleuren zijn toch geweldig toch..........................

Nog effe de kraam met nostalgie, zo leuk......................

 
Zo geweldig breisel he die schapen.....................


He de Quiltstudio Patch & Stitch.
Heel bekend voor mij hoor, maar toch wel effe kijken.
Mooie kraam hoor Wendy.....................

Deze quilt kon je winnen als je loodjes kocht en laat mijn quilt vriendin toch s'avonds een belletje krijgen en ze deze quilt gewonnen heeft.
Ze was er zo blij mee.........................
Ook een idee he, veren quilten en daarna in Kleuren..................

Deze lieve hond kwam voor mij over eind hoor.
Effe samen geknuffeld hoor.
Leuk dat spinnen om te zien.....................
He Wendy daar ben je in je kraam nu toch.
Even een praatje met haar gemaakt...................
Die mandje he...................GEWELDIG


O nee dit me toch leuk he
enne durf het haast niet te zeggen heb thuis het patroon gekocht ooit al bij Quiltstudio Patch & Stitch...............


Weinig dit jaar op gebied van borduren....................


















                                             ......................................liefs.Conny...................................

7 opmerkingen:

  1. Die quilt met die prachtige kleuren (op de eerste foto) is de Moonglow met stoffen van Jinny Beyer. Ik heb hem gezien bij iemand die deze quilt zelf heeft gemaakt. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog Conny! En gelukkig sta ik (ik denk per ongeluk) leuk op de foto!! Tot gauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid en prachtige foto's Conny!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Conny :o)
    En fijn dat de quilt een blije eigenaresse heeft ( ik vond hem ook heel mooi en leuk ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi Conny lees altijd met veel plezier jouw blog. Reageer eigenlijk zelden bij iemand. Maar nu zie ik opeens mezelf op de foto bij jou, blonde dame met zwarte jas. Grappig zeg, heb je dus achter mij gestaan zonder dat ik het wist, jammer.
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, even gezellig meegekeken op de beurs door jouw foto's.
    Altijd gezellig snuffelen tussen de lapjes en genieten van al die mooie quilts.
    Veel verleidingen hè?

    BeantwoordenVerwijderen