Pagina's

donderdag 15 november 2018

Wat heb ik weer gedaan..............

We zijn echt lekker bezig hier.
Op vrijdag komen er bij mij wel eens van die quiltmutsen gezellig quilten bij mij.
Dit had ik in mijn eigen huis ook altijd, weten jullie dat nog.
Nou hier zijn we met zijn vijven als we er allemaal zijn.
Gezellig kletsen en steekjes zetten.
Ik had nog een mandje in mijn kast staan al jaren hoor,
met stofjes en een patroon voor een kerst quilt.
Zal ik die eens een keer gaan maken, veel moet op de naaimachine en maar drie blokken
met de hand appliceren en borduren.
We doen mee zeiden de andere, gezellig met zijn drieën bezig aan dit project................
Kijk nou eens wat een rommel weer,
vilt gezocht haha.
Dus eerst maar weer eens opgeruimd die tafel.......................
De rest hier is aan het luieren...................

Al mijn lapjes gesneden en klaar gelegd..........................
Kom sientje we gaan samen aan de slag.
Drie uurtjes snorren en de top was klaar................



Kijk weer een blokje klaar van de hondjes quilt.
Nog een blok voorbereiden dan ben ik netjes bij met deze BOM..................
De drie cirkels heb ik  de applicaties van klaar en nu nog borduren.
Dan komen ze op de top en dan door quilten op de naaimachine.....................
Ik ben bij de Dijkquilster lid geworden van de snoepjes-club, gezonde snoepjes haha.
Dit was de eerste keer dat ze op gestuurd zijn, zo leuk he lappies krijgen over de post...............
Kijk Mopsie gezellig zitten daar voor het raam, soms zitten ze er samen.
Gezellig om te zien toch...............
Als ik eind van de middag Rambo uitlaat in het park dan is er al dit winterse sfeertje.
Mooi he...........................
 
.............................................liefs.Conny.....................................

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi die ondergaande zon. Die luie dieren van je, liggen maar te liggen, het is een schande. I.p.v. ze zich nuttig maken.... :-)
    Er staan wel erg veel planten op de vensterbank, de poesje willen vast veel meer ruimte.
    Leuk de lapjespost, zo leuk om dat in de brievenbus te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er weer gezellig uit allemaal, Conny.
    mooie top en heerlijk die stofjes in de bus. De beestenboel voelt zich helemaal thuis in het Belzenland, zo te zien. Relaxed :) Planten en dieren in huis: Garantie voor sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lelker bezig en het wordt weer super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig Conny.. en wat ben je lekker bezig... ik hoop eens een afspraakje met jou te m a ken, als het kan om ook eens bij jou te komen als het kan om een naaldje te prikken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is gezellig, je bent welkom hoor.............liefs.Conny

      Verwijderen
  5. Prachtige foto van de ondergaande zon en wat ben je ijverig bezig geweest. Leuk om te zien wat je allemaal maakt. Vooral de hondjesquilt spreekt me erg aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk en gezellig allemaal Conny. Dan nog iets wat ik onder je aandacht wil brengen, sinds een aantal weken valt mij op dat er bovenin de balk voor je blognaam de zin "niet beveiligd"staat. En als ik een reactie plaats wordt dat zinnetje dus rood. Vorige week heeft iemand hierover geblogd en uitgelegd hoe je dat kan herstellen. Ik heb het gelijk gedaan en als het goed is staat het bij mij niet meer voor mijn blognaam. Ik weet jammer genoeg niet meer wie de tip heeft doorgegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke top heb je in elkaar gezet. Bijna klaar voor de kerst. Mooie lucht heb je gefotografeerd. Je moet net geluk hebben met de tijd. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen