Pagina's

dinsdag 23 juni 2015

Honden-driedaagse................

Dit jaar meegelopen met zijn zessen en drie honden een dag.
Wat een honden rassen zie je dan, zo leuk zeg.
We hebben vijf km mee gelopen, vrij warme dagen vooral voor de meeste honden.........................
Glanzende vacht en mooi met al zijn plooien.............
 En ikke ben al daggie ouder, mijn maatje van vier jaar loopt wel zelf mee haha.........................
En ikke heb het ook weer gered dit jaar..............
 Allebei onze jongste zoon, die van mij met zijn meisje...............

Hele andere omgeving hoor, op de dijk langs de Linge...............



 Shiela van mijn sus raakte over verhit, dus deze werd mee genomen met de auto naar de start................

Sus, mijn jongste zoon en zijn meisje en ikke.................
 Nog meer honden bij de verzorg posten, was heel goed geregeld hoor................


Vriend lief en zijn jongste zoon................


 En Rambo bij het eind punt effe afkoelen en drinken hoor......................

He Rusty nog een zelfde hondje, leuk haha.....................
 Shiela hond van mijn sus.................

En met zijn allen naar de pannenkoeke bakker, jammie...............
 Die ziet er lekker uit he...................

 Jammie jammie................

 En wij twee..................






En met de buikjes vol weer naar huis, gezellige dag gehad zo.......................................

.......................Liefs.Conny...................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten