Pagina's

maandag 2 november 2015

Aan de slag, hopla.

Ja moet nodig weer blogjes maken hoor.
Ruim tweehonderd foto,s van mijn foto toestel gehaald, dus kan vooruit.
We gaan vooraan beginnen, haha....................
Mijn lieve poeze miepen...................Mopsie
Kansi..............
Dat tongetje haha, grappig...........
Ben toch zo verwend door twee lieve mensen.
Tja afscheid is soms dan zo moeilijk he................
Een prachtig boeket en nog veel meer, veel te veel. En dat alleen voor mijn hulp.............
Tja aan mijn plantjes eten is niet zo goed voor jullie hoor............
Dus maar weer eens kattengras mee genomen en ze vinden het lekker hoor......................
Soms gebeurd er zoveel in een mens zijn leven...............

Dat ik effe de stilte zoek met mijn maatje Rambo..............
Waarom willen mensen niet praten en elkaar daar door niet snappen, zo moeilijk is dat soms.................
Dan wil de natuur een handje helpen om alles weer op een rijtje te zetten in je hoofd toch.................
Ik wil mijn naasten allemaal om mij heen blijven houden en alleen maar voor hun zorgen en er voor hun zijn..................
Ik wil hun begrijpen en zei moeten mij ook begrijpen................
Want ik wil jullie allemaal niet kwijt, mijn lieve vriend en mijn boy,s en ook de zijne niet................

Net als die bomen hier horen we allemaal bij elkaar hoor.
Allemaal vijf boys en hun vriendinnen..............


Maar al lopend weer rustig hoor en veel op een rijtje gezet.
Wil niemand kwijt en zeker dit leven niet......................


Ben met mijn verleden en herinneringen toch weer gelukkig in dit leven hoor.............
En dit trouwe beestje sleept me overal weer door heen....................


Even samen de natuur in en me gedachten laten gaan en mooie plekkies vastleggen doet mij altijd weer zo goed, yep ga er weer voor......................


Rust en stilte en regelmaat is heerlijk in je leven, dus weer gaan dat zeker weer proberen met ons allen..............................


Maar ondanks mijn dipje toch weer wat af hoor.
Mijn driekanten sjaal is klaar....................
Vind het schitterende wol hoor, zo lekker zacht.
Nu nog kijken of die bloes mij nog past, hij kleurt er wel mooi bij haha.......................
Dus we kijken weer vooruit en gaan er weer voor hoor.
Dit kennen we allemaal wel eens toch, daarom heb ik het met jullie gedeeld......................
 
 
....................................liefs.Conny...........................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten