Pagina's

zaterdag 20 mei 2017

Wat heb ik weer gedaan..................

Ja wat heb ik weer gedaan deze week.
Nou om te beginnen mijn cactusjes van de vakantie op de kiek gezet er krijgt er een bloemen, zo leuk....................


En verder in het begin van deze week met mijn guute quilt bezig geweest.
Ik heb er een groene rand aangenaaid met mijn sientje.
En toen mijn blokken eraan gezet aan twee kanten, kijk maar mee...........................


Goene bies eraan genaaid, maar hij kwam niet zo mooi uit als de vorige randen.
Die klopte allemaal tot op de millimeter, vreemd is dit.....................

Twee randen eraan genaaid met de blokken en die kwamen natuurlijk dus ook niet precies uit.
De randen gestreken en hopla zo ver ben ik nu.......................
Nu nog weer eens puzzelen met de twee andere blokken randen en kijken hoe die uitkomen.
Ben bang dat de guute dus zo groot blijft, had hem helemaal willen maken.
Maar als het nu niet meer uitkomt gaat de volgende rand helemaal niet lukken dus.
Nog eens een nachtje over slapen dan maar, effe nadenken haha........................

Op breicafe deze week met mijn apie breien bezig geweest, een been is klaar en nu thuis het voetje.
Dit moet weer even goed gevolgd worden, dus thuis even doen.
En weer verder met mijn sjaal gehaakt, hier boven ligt die samen met nog een van iemand anders op breicafe. Twee mooie patronen he......................

Hier is iemand van breicafe een vest van aan het breien, echt mooi garen zeg................................
Zo en vanmiddag mijn aapie maar eens een voetje aan gebreid, hoe klinkt dat haha.
Nu het tweede been breien, het word nog wat he.

Verder vanaf donderdag niet zo goed met mijn buik, veel pijn.
Heb de ziekte van Crohn zoals jullie weten, dus toch maar eens weer naar het ziekenhuis gebeld.
Had mijn medicijnen zelf al verdubbeld maar zo ging het dus niet meer.
Nu licht dieet zonder vezels enzo en maandag laxeren en dinsdag een darm onderzoek.
Vind het allemaal maar weer spannend hoor, blij als het dinsdagavond is en ik meer weet.
Dus gisteren rustig aan gedaan en niet naar handwerkcafe geweest en helaas maandag niet naar de quiltbee. Dat vind ik erg jammer, maar dat word niks denk ik.......................
Maar ik probeer me te vermaken hoor, heb een mooi boek en mijn handwerk.
Dus even rustig aan deze dagen.

                                           ................................liefs.Conny...................................

6 opmerkingen:

  1. We vroegen ons vrijdag al af,waar blijft Connie,jammer dat je o'n last hebt van je darmen ,ik wens je veel beterschap. Je aapje word mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zooooo weer goed bezig geweest ik hoop dat het allemaal goed gaat komenmooie quilt en dat apie ken ik. Ik bedenk dat ik ooit eens een apie ben gaan haken waar is die gebleven, ik zal eens een zoektocht starten ha ha eens kijken of ie boven water komt fijn weekend Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met het onderzoek Conny, rustig aan nu maar. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij wordt mooi hoor jou Antieke. Wens je sterkte met het onderzoek en hoop dat het allemaal goed komt.
    Groeten
    MArga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!!
    Sterkte met je onderzoek,...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is zeker weer spannend Conny. Vanavond weet je dus meer. Hoop dat het toch een goed bericht zal zijn.
    Leuk is dat hè, als een cactus gaat bloeien. Járen geleden heb ik ze gekweekt in een minikasje. Ging natuurlijk heel langzaam, maar oh zo'n leuk gezicht.
    Je Guute wordt tóch mooi hoor. Even lekker laten bezinken of je hem nog groter maakt.
    En deze week maar fijn genieten van het warme weer!

    BeantwoordenVerwijderen