Pagina's

maandag 26 juni 2017

Breicafe en quiltbee...................

Zo weer wat te laten zien van breicafe, dus kijk maar lekker mee....................
Mooie sjaal weer op de pop, mooie paars tinten...............
En op de andere pop deze sjaal, mooie kleuren vind ik dit ook.
Van bruin naar groen verloop............................
En kijk effe goed hoor, zover dacht ik te zijn.
Nu de teen nog, maar had de beschrijving weer niet goed gelezen.
Had de minderingen van de teen al gedaan haha.
Dus hopla alles weer van de naald ermee.....................
En nu weer goed lezen en opnieuw beginnen, en zo ligt het er nu nog...........................
Naast mij zat iemand deze sjaal te haken, ook weer zo mooi......................
En met dat warme weer, lagen ze hier telkens overal er zo bij....................................
Sokken jaren terug ooit gebreid, dus het moet lukken als ik het maar goed lees haha....................

Vanmiddag reed mijn auto-tje naar landelijk Budel, op weg naar Wendy Voster.
Lekker quilt bee met elkaar......................
Leuk he die ezeltjes in de wei..................
Kom binnen de deur is al open daar.......................
En kijk eens hoe ver ze al weer is met de randen van deze mooie quilt......................

En deze stof word alleen door gequilt, mooi he die kleuren..................
Zo leuk dit poezen quiltje die hier door iemand werd gemaakt.
Laatste blokjes kreeg ze af vanmiddag.....................
Een leuke tas van Wendy aan de muur.................
Al Wendy,s postjes in deze kast..................
Mijn kleine herfst quiltje af gebiesd is helemaal klaar nu. En met laatste blokje bezig van de sun bonnet seu kalender blokjes................


Toen weer met mijn auto-tje naar huis gereden paar boodschapjes gedaan en koken...................
Effe showen met beertje Boris erop, mooi zo even bij elkaar.
Op de kast dus laat maar even liggen zo..................






Fijne avond allemaal.

.............................liefs.Conny..................................

5 opmerkingen:

  1. ik kijk mn ogen uit naar zoveel moois

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk om met handwerken bezig te zijn hé?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig blogje weer, het is weer genieten van al het moois wat voorbij komt.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien wat er allemaal gemaakt wordt. En allemaal even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen