Pagina's

maandag 24 juli 2017

Wat heb ik weer gedaan..................

Ja wat heb ik deze afgelopen week weer gedaan, nou kijk en lees maar weer mee dan.......................
Ik heb in de hal vier deur posten voor de eerste keer geschilderd en trouwe Rambo ligt er dan rustig bij hoor, de lieverd he...................

Volgende deur vrouwtje, ik ga met je mee hoor..................
En die slaapt s'nachts wel eens op dit konijnen velletje kwamen we achter, maar nu had ik er ook al overdag daar betrapt................

Kijk eens zei ze met handwerkcafe, dit lag nog steeds in de kast om afgemaakt te worden.
Toch maar eens knoopjes gaan kopen en dat maar een doen dan he...................
En dit was de zelfde dame aan het breien nu, mooi patroon weer he..............
De top down trui van de eigenaar begint ook al vorm te krijgen toch................
Afgelopen week heerlijk weer gehad he, zeker twee keer gefietst naar brei- en handwerkcafe en heerlijk met Rambo gewandeld hoor................


Mooie luchten met een heerlijk zonneke erbij.................
En mijn derde boek, de laatste van deze drie eindelijk uit gelezen.
Prachtige boeken weer hoor, ze volgen elkaar op deze drie..................
En zelf weer een stukkie geborduurd aan dit werkje.................
 
En al mijn lapjes geknipt voor deze klosjes.
Heb een  heel doosje voorbereid, kan lekker nu overal mee naar toe worden genomen.
Maar deze week heb ik er vijf gemaakt, de eerste kleurtjes uit geprobeerd zie je dat, word een vrolijk quiltwerkje deze keer.....................







                                       .....................................liefs.Conny........................................

5 opmerkingen:

  1. Gezellig!!
    En wat een heerlijke vrolijke klosjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klosjes staan ook op mijn lijst. Nog even geduld. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rambo heeft het maar goed bij jullie met al die mooie wandelingen. Hoewel... dat mooie kan hem vast niet zoveel schelen :-)
    Mijn Jody heeft hetzelfde stoere tuigje om als ze uit gaat.
    En poes heeft het natuurlijk naar haar zin op het konijntje.
    Leuk werkje de klosjes, kan je altijd bij de hand hebben.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezelligheid met Rambo dichtbij je! Je bent echt een bezig bijtje!

    BeantwoordenVerwijderen