Pagina's

woensdag 21 februari 2018

Huisdieren, breicafe en randjes.................

Ja weer wat foto's bij elkaar, dus laat ik jullie weer graag zien.
Mijn huisdieren zijn al heerlijk gewend hier gelukkig.
En wij voelen ons hier ook helemaal thuis.
Dus vandaag wat kiekjes van mijn beestenspul hier in huis...................
 
Heerlijk lui hier op de bank, Mopsie.
Kom vrouwtje mijn buikje kroelen................

 
Kansi op haar nieuwe krappaal, helemaal voor haar alleen hoor.
Mopsie heeft hier niks mee met dat ding.
Scherpt zijn nagels liever aan alles wat niet mag, dondersteen..............

 
Rambo bij Mopsie op de bank gaat hier allemaal goed hoor met elkaar.................

 
Ja ben goed bezig nu om de randjes af te maken.
Jacobus de aap wijst hem aan die ik weer af heb...................

 
Vanmorgen naar breicafe geweest en aan deze sjaal zitten haken, schiet nu heerlijk op...................

 
Kijk de zelfde hangt hier op de pop, in een andere kleur stelling.
Ook heel mooi vind ik...........................

 
Zo zal wer eens laten zien wat er zoal in de winkel hier ligt aan mooie dingen.
Twee lieve kleine vestjes...................

 
En deze mooie sjaal.
Verkorte toeren breien, misschien ooit..........haha................


Gezellig aan de tafel allemaal bezig.
Al waren er vanmorgen heel weinig, veel mensen de griep...................

 
Mooie sjaal dit ook,
zwart dikker garen met een dunner verloop garen.
Mooi deze kleuren....................

 
En net zat ik nog effe aan de tafel wat steekjes te zetten,
met Rambo gezellig naast me op een stoel.
En ergens in de kamer lag er een kat echt te snurken haha..................
 
 
Zo weer een randje klaar, dus op naar week 52 van 2015.
Komt vanzelf weer af dat zie je wel..............
 

 
heerlijk weer he buiten, lekker zonneke.................
 
........................................liefs.Conny................................

4 opmerkingen:

  1. Wat fijn Conny, dat ook de beestenboel het aardig gewend zijn in jullie nieuwe woonhuis! Mooie sjaals en vestjes.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat de diertjes allemaal al gewend zijn en hun plekje gevonden. Mooi breiwerk laat je zien, altijd leuk om samen te werken aan je hobby.
    Het is inderdaad heerlijk weer, ben al in de tuin bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig met rambo in je buurt. mooie randjes weer en een pracht stola

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die gezelligheid van huisdieren. Vind het ook heerlijk als Dientje in mijn buurt ligt. Mooie werkstukken. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen