Pagina's

zondag 3 juni 2018

Hier ben ik dan......................

Effe geleden he??????
Ja eerst dat gedoe met die privatie wet, uitzoeken en overal lezen.
Maar volgens mij heb ik met mijn hobby blog hier weinig last van.
Jullie reacties doe ik verder niks mee, ja lezen en soms kijken bij een nieuwe wie je bent.
Heb je ook een blog dan natuurlijk effe kijken en verder doe ik er dus niks mee hoor.
Dus hoop dat jullie ook blijven reageren, dat is toch het leukste bij elkaar...................

Ik ben nog steeds aan het prutsen met het verkleinen van mijn foto's.
Heb ze verkleind, maar hoe krijg ik die mappen weer op mijn bureau,
hobby-ist he. Komt goed heb er een boek over gekocht en ga het be-studeren haha.
Dus dit zijn gewoon foto's van mijn telefoon voorlopig, komt vast goed...........

De bee bij Wendy in Budel.
En dit is me toch mooi he.
Ze kan hem nu gaan dubbelen en quilten, prachtige kleuren ook he..............................
Dit lieve tasje hangt in het atelier van Wendy en het patroontje ligt bij mij thuis. Nu nog maken een keer.....................
De beertjes staan mooi en lief te wezen in het atelier van Wendy.............................

Ook zo,n leuk tassie toch.................
Er zijn een stel dames van de winterse hexjes bezig, mooi he....................

 
En ik ben nog steeds druk met mijn mandjes en mijn klosjes te maken.
Laat ik jullie zien als ik weer met de foto,s kan bloggen hoor..................
 
En dan de bee bij Wendy in Weert.
Ja bij de twee Wendy,s ga ik altijd beeën, gezellie......................
 

 
Kijk toch wat voor mooi's hier weer op de tafel ligt.
Patroon mooi en ook de kleuren schitterend he.................


 
En dan deze mooie quilt die we mochten bewonderen, geweldig he................


 
Mooie stoffen ook in dit atelier hoor...............



 
Mooie quiltjes in het atelier van Wendy he.
Die vogeltjes ook al zo gaaf, het malletje is mee naar huis hoor.
Dus die komt ook nog eens aan de beurt haha.
Tijd he potjes tijd hadden ze die maar te koop toch.....................
Allemaal fijn weekend en ik ga deze week eens stoeien met mijn foto,s om toch weer gewoon zoals altijd blogjes te kunnen maken, tot snel hoop ik..................
 
................................liefs. Conny.................................
 


8 opmerkingen:

  1. Ha Conny, wat bof jij toch met 2 Wendy's die allebei een quiltwinkel hebben dichtbij jou in de buurt ;-)
    Zet je mijn blog weer op je blog hiernaast?
    Alvast bedankt, fijne zondag
    https://inekehube.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je weer mooie dingen zien. Die blauwe hexen en sterren is om te watertanden. En dan de Carousel van Elly’s Quiltplace. Ik ben fan van haar werk. Dit patroon ligt ook thuis bij mij. En als je die pot met tijd vindt, geef me een tip, haha. Ga over 5 maand met pensioen, maar ben nu al bang geen tijd genoeg te hebben. Krijg er dan 32 uur per week bij. Pff. Fijne zondag. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooie quilts zijn het en heerlijk ff snuffelen tussen de stofjes :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie dingen laat je hier zien. Leuk zoals dezelfde patronen er anders uit zien als je andere stoffen gebruikt.
    Die beertjes zijn wel heel erg mooi, zou echt in de verleiding komen om er één te kopen (als ze te koop zijn natuurlijk)
    Maar lapjes scoren is ook leuk in zo'n mooie winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig blogje en mooie creaties! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige plaatjes van mooie werkstukken. Je maakt mij nieuwsgierig naar de winkel van Wendy in Budel. Als wij misschien dit jaar in de buurt komen zal het zeker een bezoek waard zijn.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's, mooie werkjes.
    En inderdaad konden we maar een potje 'tijd' kopen.
    Toch leuk dat we eindeloos veel plezier hebben in onze hobby en steeds weer nieuwe plannen kunnen maken, al weten we dat we 'tijd' te kort zullen hebben om alles ook uit te voeren. Want als we iets nieuws begonnen zijn, zien we weer iets anders verschijnen dat we ook leuk vinden. En zo gaat dat keer op keer! Liefs,
    Anneliesje,
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een gezellig blogje Conny, ja die privatie wet daar zat ik ook even mee haha....
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen