Pagina's

zaterdag 18 augustus 2018

Wat heb ik weer gedaan............

Och weet niet, eigenlijk niet zo veel op handwerk gebied.
Komt door die heerlijke echte zomer.
Veel buiten geweest savonds en ook veel gelezen.
Komt vanzelf weer goed als de dagen langer worden en niks moet toch.................
afgelopen zondag weer eens een lange wandeling gemaakt door de Malpie.

Dat viel nog tegen hoor na zo,n lange tijd en het was toch nog erg warm de terug weg.
Heen weg 5 km naar Borkel.
Met oudste zoon van manlief geluncht daar.
Zijn vriendin erbij en haar broer, zo gezellig.
Waren met de kano hier terecht gekomen, al 2 uur op pad en nu 2 uur nog terug...............
En wij weer 5 km terug naar de Venberger molen, met het zonneke op onze rug..................











Nou weer balen de server wil mijn foto,s weer niet upploiden.
Straks wel foto,s maken dan met mijn telefoon..................
Nou alles weer neer gelegd en hier dan de foto,s met de telefoon.
Mijn Lucky Dog quilt al 5 bloken klaar en de zesde afgelopen week ontvangen.
Dus die weer voorbereiden nu..................

                          
 
Nieuwste blokje weer, zo leuk he....................
 
De sterren quild, doe ik met de hand is zo ver nu......................
Dit is netjes allemaal op gerold en genummerd.........................
 
Allemaal fijn weekend
 
....................................liefs.Conny.........................

 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Zomervakantie is er juist om lekker aan te lummelen, pittige wandeling met die hitte. Wat is die Lucky dog quilt leuk, echt gezellige blokken om aan te werken. De sterrenquilt (hunters start) spettert, die wil ik nog wel een keer maken, blijf hem zo mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zo pas je alle werkzaamheden aan. Buiten zijn wandelen met dit weer is toch prima want het slechte weer komt snel genoeg en de winter is nog lang.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en toch nog veel gedaan, ook aan je sterren quilt. En wel een flinke wandeling, vooral met dat warme weer, wel extra water meenemen, zelfs ook met fietsen, voordat je het weet heb je tekort.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij geniet dus wel van deze zomer en wandelt er lustig op los. Maar ik ben blij met dìt weer, zo is iedereen weer anders.
    De hondjesquilt wordt zo leuk, ben er best een beetje verliefd op. Net als op je sterrenquilt, denk dat ik die ooit ook eens ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen