Pagina's

dinsdag 6 mei 2014

In het Leenderbos.............

Zondag nog even wat naar buiten geweest en kwamen we terecht in het Leenderbos.


O geweldig kijk eens wat we tegen kwamen..............

 Mooi toch deze trechter-mosjes..............
Wij nieuwsgierig hoezo haha.............




 W e liepen gewoon over het fietspad, waar het druk op was deze mooie zondag.
Fietsers moesten er maar gewoon omheen.....................
O nee een wildrek, maar denk Rambo deze keer er niet omheen, maar wel vier keer heen en terug.
Zal het leren haha..............
 Nou ja foutje, het blijven pokke dingen hoor, voor mijn vier pootjes................

Mooi he die nieuwe uitloop...............
Was weer genieten, maar nu echt einde vakantie, helaas..............................

                                    ........................................liefs.Conny.....................................

3 opmerkingen:

  1. Een lekkere wandeling, Connie!
    De laatste foto is grappig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn mooie foto's. Mijn uitzicht op leenderbos is heel anders: het is de straatnaam waarop ik uitkijk hier in Hoofddorp.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dan is het 'thuis' toch ook weer mooi hè! Maar jullie hebben genoten daar in Brilon. Ik ben daar jaren geleden ook wel met mijn vader en man geweest. Prachtige omgeving. Zo mooi ook al die gele velden!

    BeantwoordenVerwijderen