Pagina's

dinsdag 29 september 2015

Op mijn naaimachien..........

Druk aan het oefenen op mijn naaimachine.
Wennen hoor al die toetsjes, wel luxe.
Dus mijn oefen project is mijn ragetime quilt geworden deze week....................
Nog drie banen moet lukken toch................
En een kussen voor zoon van vriend lief....................
Mijn trots..................

En klaar de drie banen en nu aan het knippen.
Maar we helpen mee hoor vrouwtje.
Al is het mar met in de weg liggen haha....................
En telkens weer een paar naaldjes aan mijn sjaal.
Maar het worden steeds langere toeren........................

We zijn altijd in de buurt hoor vrouwtje....................
Ikke ook..................
De rode had een quiltvriendin gekregen en zelf had ze de blauwe gebreid, leuk he.
Natuurlijk wisselen we weer patronen uit.................



En deze had ze gemaakt, gaaf he...............
Zo'n leuke stof...........


Weer effe bij gekletst met elkaar.
Altijd gezellig weer........................



...........................liefs.Conny...........................

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n nieuwe naaimachine, de ragtime ziet er mooi uit en ook zo'n stoer kussen. Leuk om er meteen mee aan de slag te gaan.
    Wat een kunstige sjaal en tas heeft je vriendin gemaakt,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De rode sjaal is helemaal top Conny, even het patroon per direct naar Omi in Deinze sturen! Zowel Eva als mama zijn kandidaat! 🎉🎉

    BeantwoordenVerwijderen