Pagina's

maandag 7 januari 2019

Wat heb ik weer gedaan...............

Nou we hebben weer van alles gedaan hoor.
Al zijn het gezellige weken geweest, op handwerk gebied loopt alles anders dan he.
Geen bee,s en samen quilten midder en anders haha.
Maar de scholen zijn weer begonnen en het gewone leven ook weer dan toch.
Nou kijk maar wat ik weer heb afgekregen dan...............
Mijn blok van de poezenquilt is nog niet klaar hoor, pittig blok met al die kleine stukkies.
En het word veertig bij veertig cm groot.....................

Blok twee van de poezenquilt is er ook en getekend op de stof.
Deze poes moet worden ge-stitcht.
Leuk even een andere techniek................

Kon het toch niet laten en weer 7 blokjes voorbereid van de pompoenen.
Vind ik toch zo leuk om te doen he 's'avonds zo op de bank festoneren...............

Natuurlijk mijn honden blokje wel voorbereid en s'avonds ook
zitten festoneren.
Krijg nog 1 blok en de sasching dan is deze quilt compleet al weer...................

Zo klaar weer dit blokje.....................


Mijn rij-tjes van 7 pompoenen aan elkaar.
Prachtig vind ik die warme kleuren he.
Zelfs nog een blokje teveel gemaakt haha.............

De quiltmutsen waren hier vrijdag weer, gezellig altijd.
Riek had haar blokken ook bij haar, zo mooi ook he................

Nou na flink gepuzzel toch wel.
Patroon is namelijk in spiegelbeeld, pphhooeeee.
Maar de helft zit in elkaar gelukkig.............


Nou de poes nog even af maken s'avonds op de bank deze week.
Twee andere blokjes weer voorbereiden en een
blok voorbereiden deze week van hunterstar.
Zaterdag weer bee bij ons Wendy he................
 
Niet stil gezeten he toch nog rond deze feestdagen..........
 
..................................liefs.Conny...................................

5 opmerkingen:

  1. Leuk dat blokje met die draaiende gansjes. Lekker actief geweest. Gr. Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel prikplezier, je quilts worden MOOI!! Fijne dag zwaaizwaai

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Conny, heerlijk toch, onze hobby niet dan? Je bent lekker bezig met festoneren. Heel mooi jou werkjes en de vliegende ganzen zijn prima gelukt!
    Veel prik-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spiegelbeeld..... dat is zo moeilijk dat ik het eerst 3 x verkeerd doe :-)
    Zo leuk die hondjesquilt, ben benieuwd hoe hij er uit ziet als hij klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen