Pagina's

maandag 25 februari 2019

Mijn mandjes quilt is helemaal klaar...................

Ben er zo blij mee, mijn rode mandjes quilt is klaar.
Helemaal klaar, jippie in een jaar tijd, geweldig een grote quilt.
Ja heb rond de jaren 2012 en 2013 heel veel kleine quiltwerkjes
gemaakt om van allerlei techniekjes te leren en nu na jaren komen er eindelijk
grote quilts bij.........................
Daar ligt die dan.
De rand nog quilten hier en recht afsnijden...............


Mooi hoor vrouwtje hij ligt lekker.................

Af en toe lag hij te wachten op de volgende
uurtje quiltwerk op de naaimachine.............

Vond het best een zwaar klusje zo,n grote quilt op de machine hoor..................




Ja de rand is door gequilt nu met een eenvoudig bloemetje.............

Toen de binding eraan en nog vele uurtjes
bezig geweest om met de hand tegen te zomen..............

Mijn eerste etiket erop genaaid en klaar deze quilt.
Vond het een heerlijke quilt om aan te werken.
Dus ben trots op mijn zelf haha, het is gelukt...................
 
............................liefs.Conny............................

13 opmerkingen:

  1. Mooi geworden, die mandjes, en een mooi etiket. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Conny, het is een prachtige quilt geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig !!! Echt een mooie quilt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi geworden, ik moet de mijne nog steeds doorquilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt trots zijn hoor, is heel mooi geworden je eerste grote quilt. Leuk dat je hem (of haar) nu ergens kunt ophangen.
    Knap om de quilt door te stikken met de machine. Vind ik moeilijker dan met de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze is prachtig geworden. Gefeliciteerd met deze beautie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is je mandjesquilt fantastisch geworden. Zeker mag je trots zijn, het is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een plaatje, deze quilt. Fijn om hem af te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan mij voorstellen dat je blij bent met deze mandjes quilt.
    Hij is ook heel erg mooi geworden.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooo wat is ze prachtig!! Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je mag met recht trost zijn, het is een prachtige quilt geworden. Wat een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zie dat jij dezelfde mandjes hebt gebruikt als ik
    Ik weet alleen even niet waar dit patroon vandaan heb
    Ik heb dit gekregen van iemand
    Weet jij evt uit welk blad
    Hiij is heel mooi geworen met de biesjes er tussen

    BeantwoordenVerwijderen