Pagina's

vrijdag 22 februari 2019

Verzamel muts haha..............

Mijn vriendin die ik afgelopen zaterdag op heb gehaald voor de handwerkbeurs
is net zo een verzamel muts als ik denk ik haha.
Ik mocht wat hoekjes van haar op de kiek zetten.
Zo gezellig he om te zien.
Kom kijk met mij mee.................
Zij is een borduurster, dit heeft ze ooit zelf geborduurd..................

En dit ook, mooi allemaal he.....................

Hee kijk dan heeft ze ooit bij mij op les gemaakt.
Ja ik heb jaren les hier in gegeven, heerlijke tijd was dat...................

Nog een mooiertje toch.................

Ze is ook een verzamelaar van vinger hoedjes haha
en weer een paar borduurwerkje er boven gezet...................


Op een kastje worden schaapjes verzameld,
 zo leuk toch.............

Effe wachten zei ze haal ik twee oude merklapjes ingelijst van boven.
Deze is van haar eigen moeder geweest, zo speciaal...............

Deze heeft ze gekocht dus onbekend..............

Ik had voor haar deze glazen kip mee gebracht vandaag.
Gewoon om dat die bij een paar andere kippen leuk zou staan.
Kreeg de volgende dag een app-je met foto van de kip met er nog een paar bij in haar keukenraam.....................

De tafel van een borduurster he, dat kennen we wel toch.................

Ze is met mooie werkjes bezig dat zie je wel.................


Haha ik op de foto met zussie van Rambo en nog een lief hondje van hun.................

Kijk hier zo lief liggen dan, schattig toch.
Bruine hondje voor aan is het zusje van Rambo.................
 
Hoop dat jullie dit ook zo leuk vinden, net als ik..............
 
.................................liefs.Conny...........................

4 opmerkingen:

  1. ai wat een mooie borduurwerken dat is toch weer een heel ander vak. Leuk toch bij andere mensen loeren die ook vanalles verzamelen :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie borduurwerken. Heb zelf regelmatig wat weggegeven, weggegooid. En nog veel over. Leuk zusje heeft Rambo. Ze zien elkaar vast vaker. Als Dientje haar moeder en zusje 1x in de 2 jaar ziet, dan is het grommen. Haha. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een prachtige borduurwerken van je vriendin. Mooie honden en kat samen in het mandje ;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie borduurwerkjes! gezellig met z'n drietjes in de mand! Ik ga ook altijd met een vriendin naar de Handwerkbeurs, zij borduurt fanatieker dan ik maar het is heerlijk om zo samen te struinen en leuke dingen te vergaren. Ik ben me ook zeer te buiten gegaan...…..

    BeantwoordenVerwijderen