Pagina's

zondag 19 mei 2019

Wat is er allemaal weer gedaan..........

Nou kom kijk en lees maar mee dan weer..................
Hee ik ben op de kiek gezet en wie zit er weer op mijn werk,
natuurlijk Mopsie....................


Afgelopen week weer deel 5 gehad van Henriette.
Van de bom 'Flower of hope'.
Heb hem al gemaakt ook.
Blij met de kleuren..............

Als je weer wat blokjes maakt van de Guutte komt er weer een
rand af en vandaag met mijn sientje er aan genaaid..................


En kijk nu moet ik nog een hele rand rond om maken.
Dat word weer voor bereiden dus...........................


Weer opgevouwen en lig hem maar eens op deze stoel erbij.
Daar ligt mijn ragtime quilt en mijn zelf geborduurde kussen
en de hangkat over de leuning, blijft leuk hoekje zo...............

Toen weer een naaimachine klusje op sientje vandaag.
De laatste vijf halve blokken aan elkaar naaien en als
laatste rand aan mijn Hunterstar gezet.
Yep weer een top klaar zeg, zo blij mee.
Zal hem missen hij was leuk om te maken zeg..................


Op dit moment helemaal mijn kleuren he, geweldig..................

En toen vanmiddag ook nog de achterkant stof een baan aangenaaid.
De gele bies en buitenste bies eraan genaaid.
Nu ligt die op tafel helemaal gedubbeld en
met het niet pistool aan elkaar gezet.
Klaar om gequilt te worden weer zeg.....................

Tussen vulling past ook net zeg.
Vind de biezen eraan leuk geworden zo.
Heb een idee voor het quilten.
Denk in de naden met onzichtbaar garen naaien en
met dikker bruin garen om te pompoenen quilten met
de hand denk ik.
Ben ik zeker dan kan ik beginnen...................
 
......................................liefs.Conny................................

9 opmerkingen:

  1. Lekker actief geweest. Mooi wordt de Guutte. En de sterren zijn ook mooi, springen er lekker uit. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je Guute is pracht en ook de Hunsterstar is geweldig. Warme kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig ziet het er uit lekker druk mee :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De pompoenen quilt, wat mooi en die randen er aan maakt het helemaal af. Je bent leuk op de foto gezet, Mopsie wil niet wijken voor lekker quilts om op te liggen hé?
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms denk ik wel eens dat je de hele dag aan het quilten en naaien bent Conny. Wat ben je productief!
    De Guutte wordt prachtig en op de sterrenquilt ben ik nog steeds verliefd ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi allemaal....knap hoor...ja ik bouw even spanning op ...hihihihi...maar ben behoorlijk in de war hoor ...liefs fijne week Ria 🍀💚

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is de pompoen een quilt mooi. Ik hou van de herfstkleuren. De blokken van de andere quilt zien er ook weer mooi uit. Mooie foto's zijn er van je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vlijt, mooi al deze quilts. Je hebt behoorlijk nog wat werk eraan met het door quilten!

    BeantwoordenVerwijderen