Pagina's

vrijdag 16 augustus 2019

Van alles laten zien in de tuin.......

Ook al is mijn tuin nu klein ben er toch nog wel mee bezig hoor.
Plantjes en de natuur blijven altijd mijn ding.
Dus kom kijk met me mee..............

De hortensia heeft het soms moeilijk hoor.
Vooral die week met ruim 40 graden hier en droogte.
Bloemen verbranden gewoon, maar staan er nu weer redelijk bij...................


Aan alle bloei komt een eind he, d
dus ook die mooie papavers...............






Het is echt genieten hoor in mijn voortuin, alles groeit en bloeit hier.
Beter he dan al dat grind toch.
En zoveel insekten dat je er ziet, bijen, vlinders enz..............

De oleander heeft van de winter gebloeid in huis,
maar gelukkig nu ook weer...................



Had vijf bollen geplant, maar helaas maar twee zijn het gaan doen.
Dat had anders een wolk van een plant geworden.
Maar nu kleiner maar ook mooi toch...........

De munt staat te bloeien nu..........


Prachtige kleur he deze pelogoniums...............





De zaaddozen van de papavers zijn ook mooi toch....................


Hoop dat jullie mee genieten van alles wat groeit en bloeit nu................
 
...............................liefs.Conny...........................

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige planten en bloemen, geweldig voor alles wat vliegt en zoemt 😍
    Je hebt echt "feeling" voor tuinen mooi maken
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat er prachtig bij wat veel bloeiende planten!! Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat je tuin er lekker fleurig bij. Die van mij moet nodig op de schop en meer kleur krijgen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor leuk al die felle kleurtjes....genieten liefs Ria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die laatste foto is IJzelhart, vind ik zelf zo'n mooie plant die zich overal doorheen weeft.
    Je hebt nog heel veel in bloei zie ik, leuk.
    De papaverbollen zijn zo mooi, die kan je straks leuk binnen zetten. En je Hortensia's zijn goed bijgekomen. Die van mij heb ik maar allemaal afgeknipt.

    BeantwoordenVerwijderen