Pagina's

maandag 13 januari 2020

Quiltatelier Wendy Voster...............

Afgelopen zaterdag weer de eerste bee dit jaar, gezellig weer.
Weer gezellig beppen in het nieuwe jaar met elkaar.
Kwamen ook weer mooie werkstukken uit de tassen.
Kom dan laat ik de foto, s er van zien..................
Prachtig he die hexjes, komt nu een hele rand nog omheen.
Ze heeft er stof bij gevonden..................
En dan deze geweldig mooi heen.
Gewoon drie hoeken, maar die stoffen he.....
GEWELDIG..........

De randen erom heen zo mooi toch?????

Hier pas een workshop mee gedaan bij Wendy zelf.
De Lone Star.
Zij had er een kussen van gemaakt, mooi ook
de kleuren.....................

Nog een hexen quilt, word gemaakt
voor op een eenpersoons bed.............
 
Zelf ben ik bezig geweest met mijn vierde blok van
Leannes House......

 
 
Moet alles weer even verdelen nu alle BOM,s
de blokken klaar zijn haha.
Wat n wanneer werk ik aan dat project,
doen jullie dat ook??????
Vanmiddag ook bee bij de
andere Wendy van
Quiltstudio Patch & Stitch..............
 
...........................liefs. Conny...........................
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Moet altijd lachen als ik jouw blog lees.
    Volgens mij ben je 6 uur per dag aan het wandelen met Rambo en 18 uur per dag aan het quilten haha!
    Denk dat je medequilters dat ook doen, want wat laat je steeds een mooie grote quilts zien die iedereen gemaakt heeft! Enthousiaste mensen allemaal, leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoeveel Bee’s bezoek je niet? En er wordt hard gewerkt door jou en de anderen. Lekker actief. En dan zijn er weer mooie dingen te zien. Heerlijk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was weer genieten bij Wendy. Fijn om elkaars werk zo te kunnen bewonderen. Zéér inspirerend ook!!
    Veel plezier bij de andere Wendy!
    Groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd gezellig om naar een bee te gaan, je doet er weer zoveel inspiratie op.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Genoten van de bee, en prachtig werk uit de tassen.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowwww wat knap als je dat toch kunt maken...fijne week liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch hé Conny, Bee's houden of bezoeken? Ik heb deze week en dan volgende week en over 2 weken ook allemaal gezellige Bee's. Maar ik verwonder me erover dat jullie een verschrikkelijk hoog tempo hebben, zoveel en zo grote quilts dat je laat zien, prachtig!!! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen