Pagina's

donderdag 23 januari 2020

Rambo, Kansi en Mopsie.................

Ja vrouwtje neemt mijn bal stok mee
naar het park, jippie................

Kom ik weer aan vrouwtje met mijn bal...............

Soms hol ik al vast voor uit, dus gooi dan vrouwtje................

Ja ben al ruim 11 jaar maar ren nog super snel hoor..................
 
En komen we weer thuis, dan wacht Kansi voor het
raam op ons. Staat zo gezellig he..................
 
We zijn de laatste zondagen weer heerlijk aan de wandel samen.
De knie van man lief is helemaal genezen en de stokken
weer naar zolder gelukkig.......................

 
Heerlijk als het zonneke schijnt.............

 
Mooi he heb twee van deze mooie bollen staan en
ze doen goed hun best, schitterend.
De amayillis.............
 
Moedertje Kansi op de bank hier........
 
En deze mooierd is haar zoon Mopsie.
Blij met mijn beestje allemaal, zo gezellig toch..................
 
...............................liefs.Conny..........................
 
 

5 opmerkingen:

  1. Beestjes en planten, allemaal zo fijn om van te genieten.
    Rambo heeft het maar goed bij jullie, maar door al dat rennen blijft hij goed in conditie en jullie ook.
    Fijn dat de knie van je man weer beter is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gezellig, jou Rambo, Kanzi en Mopsie. En wat bloeit jou bol toch mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig de dieren bij jouw. Je kunt er zoveel plezier aan beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plezier kun je beleven aan die knuffels. Onze Dientje is 13, de bal favoriet, maar de oude dame vindt het vaker goed dat wij de bal dragen en vind 2 uur wandelen genoeg. Ronken in de mand en voor het raam kijken wat er buiten gebeurd is ook een hobby. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou niet zonder kunnen....en als ik het zo zie jij ook niet.....fijne zondag liefs Ria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen