Pagina's

maandag 17 februari 2020

Nog meer foto's he.............

Nou nog een deel 3 dan he.
Voor de lief hebber van foto's kijken haha.
Had er 91 stuks dus netjes verminderd toch.
Maar kom pak wat te drinken en verder kijken.
Als je zin hebt natuurlijk....................
Schitterende kraam ook zeg.
Atelier Poppedeyntje.................
Deze vind ik zo geweldig mooi he.
Kwijl kwijl echt haha...................
Kennen jullie de sun bonet seu blokjes van
Maudy van den Elshout.
Door deze blokjes kwam mijn sunbonnet
seu blokjes weer uit de kast en word nu
afgemaakt.
Maar deze he is toch geweldig mooi.
Ook de gebruikte kleuren he................
Hee ook een lone star.
Die van mijn heeft of krijgt andere hoek
blokjes. Mooi he.................
Zo gaaf hier Henriette Blom met mijn quilt.
Had mee gedaan vorig jaar met Flowers off Hope
haar gratis blokken.
Nu kan die gedubbeld worden anders te veel in mijn tas haha.
Kreeg van haar een lieve attentie.............


Dit is toch echt zo mooi he.
Gebreid, maar net kant.................

Tentoonstelling van borduurster
Marie Suarex uit Belgié.............
Dit werkstuk vond ik zo mooi he.
Rood he en die lijst erbij geweldig...................
De zes bij zes borduurtjes van Klossie............
Vind het blad leuk en de kraam is ook leuk...................

We gaan de beurs weer verlaten zijn er de hele dag geweest hoor.
Mijn rug is gesloopt zeg.
Dit jurkje gebreid met erg dun garen,
Zo mooi he.
Wat heb ik daar toch mee he, hoe
fijner hoe mooier ik het vind.
Niet altijd even makkelijk toch..............






Al weer de helft op weg naar huis in Buren samen
pannenkoek gegeten.
Mijn vriendin bijna thuis nu en ik moet nog uurtje
verder rijden he......................
Maar dit super daggie hebben we weer gehad.
We kunnen er weer een jaar tegen nu.
We gaan nog maar niet aftellen he.......haha.
 
..............................liefs. Conny.........................

5 opmerkingen:

  1. Had eigenlijk mijn FoH ook mee willen nemen, maar niet geedaan. Heb de dames wel begroet. Vond alle stands mooi ingericht!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me voorstellen dat je rug gesloopt is. Nu maar even uitrusten. Bedankt voor alle foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor al die foto's van de beurs. Ik ben het totaal vergeten te fotograferen. Maar ik zie bij jou dat ik ook nog veel op de beurs heb gemist. Volgend jaar maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk he die Handwerkbeurs, wij waren op zondag, was helemaal niet druk. Ik had zoveel te kijken dat ik ook geen foto's heb gemaakt. Heb ook blauwe stofjes voor mijn Zesjes gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen