Pagina's

woensdag 12 februari 2020

Weer van alles te laten zien.........

Dus kom ga weer mee langs mijn kiekjes...............
Vrijdag middag hier met zijn drieën weer steekjes gezet en bij gekletst.
Altijd weer gezellig. Riek doet met mij mee met Life is beautifull, allermaal mooie borduurtjes.
We geven er ieder onze eigen draai aan natuurlijk, kijk zo leuk he.
Links van Riek en rechts van mij............
Ik ben bezig geweest met deze Lone ster van ons Wendy.
Moet er altijd weer in komen en bezig blijven met paper piercing haha......................

Bee afgelopen zaterdag bij ons Wendy in Budel.
Er kwamen weer mooie dingen voorbij......................



Hier hebben heel veel kleurtjes onder gelegen en nog niet beslist haha.
Moeilijk soms he.....................


Er waren toevallig veel hexjes op de bee.
Allermaal weer erg mooi toch...............
Zondagmiddag met zijn zessen gezellig high thee gehad.
Heerlijk met zoon van Jos en zoon van mij en hun meisjes
natuurlijk................
 
..................................liefs. Conny...................................
 

3 opmerkingen:

  1. Vrolijke hexjes. Mooie werkjes maken jullie. High Tea ziet er lekker uit, mmm. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hexjes quilts zijn eigenlijk allemaal zo mooi.
    Als ik moet kiezen tussen die twee stofjes die onder de grote hexjes liggen zou ik zeggen: die donkerblauwe. Dan springt het er echt uit.
    Al met al heb je weer een hoop beleefd Conny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige quilts in wording!!! En de hexjes-projecten vind ik nog haast het allermooiste!!!

    BeantwoordenVerwijderen