Pagina's

maandag 23 maart 2020

Ja weer een quilt klaar............

Nu ik helaas helemaal thuis ben, heb ik meer tijd om dingen af te maken.
Ben zo blij met mijn hobby nu he.
Maar kijk mijn Winter Welkom is helemaal klaar nu, kijk maar...............................
Vanmiddag heb ik eens mijn stoel hier in
de zon gezet....................

Natuurlijk ging Rambo met mij mee naar
buiten.......................

Zo nog drie kanten met de hand vast
genaaid van de bies................

Klaar is die en op de tuinbank ligt
die in het zonneke...............

Nog een foto op de bank in de kamer..............






Het waren leuke blokken om aan te
werken, maar elke week een was veel
hoor................

Zo en die zit er ook op, dus echt
KLAAR nu...............
 


Even aan de muur en vanavond manlief
laten zien. Helaas de winter is voorbij, dus
volgende jaar mag die langer hangen....................
 
Iedereen heel veel sterkte in deze spannende
en moeilijke tijd..................
 
...............................Liefs. Conny.....................

6 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden. Zo heeft een nadeel ook weer een voordeel.
    Hier is het te koud om in het zonnetje te gaan zitten. We hebben last van de koude oosterwind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie quilt geworden, fijn dat wij een hobby hebben
    in deze onduidelijke en moeilijke tijden .
    Pas goed op jezelf.
    Groeten'
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze quilt leuk, nee, ik heb er niet aan meegedaan, want had teveel liggen die af moeten ;-)
    Pas goed op jezelf. Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is hij mooi geworden. De kleuren zijn ook geweldig mooi. Heerlijk dat het zonnetje weer tevoorschijn komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je gaat als een speer. Wat fijn dat je weer een quilt klaar hebt en leuk is die. Fijne dag nog. Groetjes Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi geworden Conny. Heerlijk dat je in de zon kon zitten, bij ons nog teveel wind. Misschien vandaag een kans. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen