Pagina's

woensdag 8 april 2020

Daggie van een quilster............

Ja als de klusjes in huis weer zijn gedaan.
Wat doet een quilster dan he?
Nou ze zet steekjes met de hand of op haar machine.
Dus wat heb ik vanmiddag weer gedaan......................
Nou ik liep mijn quilt-hokkie in en kijk
daar weer liggen te slapen he.
Ja ik stoor je he Kansi, maar vrouwtje wil de stoel hoor....................
Ja ja er naast op kussentje op het bureau ligt er nog een te
slapen, snurkhuis hier haha......................
Heb weer een rijtje hartjes aan elkaar genaaid
op mijn sientje he..................
Ja hoor vrouwtje is hier, dan kom ik er ook nog
effe bij liggen hoor.................
Oke, dan naait vrouwtje er wel weer een baan aan........................
Zo klaar, maar er zijn nog meer hartjes gemaakt.................
Dan nog maar een baan aan elkaar genaaid he......................
 
Nou ben er al best tevreden over zo.
Blijft een herinnering aan deze
Corona tijd.......................
 
 
Dit is mijn midden blok,
vond ik wel mooi met die tekst erop.
27 februari....2020....Corona.......Nederland.
Eenzaam.......Wanhoop.........Angst...........Afstand.
 
 

Nou kan ik weer verder met de volgende
Hartjes heb er in voren geknipt
hele maand uit van April.................
 
...............................Liefs.Conny................................

6 opmerkingen:

  1. Eens kijken of het reageren nu wel lukt.
    De hartjesquilt is mooi geworden. Hoe groot wordt de hartjes 💕 quilt?
    Gezellig dat je huisdieren bij jou komt liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Renske, volgens mij wordt de hartjes quilt zo groot als dat de corona crisis duurt. Ik heb begrepen dat het 1 hartje per dag is.. Als ik het verkeerd heb, legt Conny het ons vast wel uit.

      Verwijderen
  2. Je hartjes quilt wordt heel mooi, en dat in deze tijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die snurkers, maar niet altijd. Vooral als ze in de weg liggen of bij jou willen liggen als jij andere ideeën hebt. Leuk gedaan met middenstuk van de hartjesquilt. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg, dat middenblok met 4 hartjes. En dan de tekst erbij! We hebben dus nu 42 hartjes, maar zal vast nog veel groter worden. Ik denk erover om ook alvast de hartjes aan elkaar te naaien. Je poezen en Rambo hebben wel een luxe positie, genoeg zachte plekjes om een tukkie te doen. Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas zullen het nog wel veel meer hartjes gaan worden, maar tot nog toe is het een mooi quiltje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen