Pagina's

zaterdag 25 april 2020

Zo dichtbij....................

Tja ik loop mijn straatje uit en ga door het park.
Loop ik Budel uit het veld in, langs de kleine pony's heen.
Dat rondje loop ik altijd graag met Rambo.
Maar nu ga ik bij de pony's eens links af het bos in.
Nou kom loop met mij en Rambo mee he.................
Dit is nog een foto van in het park.................

Hier loop ik al in dat stuk bos, met veel water tussen de bomen door.............moeras............

Deze mooierds stonden er ook in de wei..........
Er liggen hier drie grote stukken prive terein met grote visvijvers erin..................

Het is onkruid maar zo mooi he...............

Hier lopen we een klein paadje in met aan weerskanten allemaal moeras en bomen................

Varens die zich uitrollen het mooiste om te zien toch...................
Ongelooflijk al dat water hier allemaal, echt stukje ruige natuur dit..................
Alleen maar vogels die je hier hoor, genieten hoor.................

We lopen het kleine ruige gebied weer uit en gaan weer richting de pony's terug....................

Van alles wat maar bloeit kan ik genieten hoor...................
Nou moet je kijken een schitterende wandeling en zo dicht bij huis he.
Liepen we nu in nederland of net in belgie in het bos???
Grens gebied maar prachtig toch...................
 
We hebben een lang weekend voor de boeg, maar vreemd he
we blijven gewoon rond huis.
Zit niet anders op, maar wennen hoor...............
 
..........................liefs.Conny..........................

9 opmerkingen:

  1. Prachtig. Heerlijk zo’n boswandeling. Zoveel nattigheid zie ik hier niet. Ja in de Baakse beek staat water maar alle andere kreekjes meestal droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die close-up foto's zijn prachtig Conny !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat wonen jullie toch prachtig zo dicht bij het park en het bos.
    Die pony's zijn ook zo leuk.
    Ze hebben al lang geen kapper meer gezien, net als wij allemaal, de manen mogen wel eens iets korter, het arme paardje ziet zo het gras niet eens meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige omgeving om in te wonen. Altijd maar nu helemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo te wandelen en de natuur verveelt nooit. Goed lang weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig die natuur. Ik vind het wel eng, wanneer er water of moeras in de buurt is en je de weg niet kent. Maar jullie zijn er mooi op het droge uitgekomen. Fijn weekend nog. Groet Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je laat ons weer mooie plaatjes zien. Leuk hoor plaatjes van een grens in jou omgeving en ik plaatjes van een grens Nederland /Duitsland in mijn omgeving.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke wandelroute, echt genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie wandelroute. Wij hebben er in de omgeving ook een paar en dat is lekker genieten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen