Pagina's

zondag 9 augustus 2020

Daggie quilten en borduren................

Ja vrijdag kwam mijn vriendin Anneke uit de Betuwe een daggie naar mij toe, zo gezellig weer.
Zij is een borduurster en bracht haar dingentjes mee om te laten zien natuurlijk...................
 
Heerlijk samen aan de koffie en weer bij gekletst.
Mooi hier boven he al haar borduurtjes...............





Kijk haar Randje per week is ook klaar en is ze met een mooi stoffie
aan de achterkant het aan het afwerken.
Dit word weer erg mooi................
 
s, Middags kwamen er nog twee quilsters gezellig bij zitten.
Riek en Petra en we kletsen wat af samen.
Ik heb sterretjes zitten patchen.
Zo heerlijk en lekker binnen hoor, buiten veel te warm.
 
Deze week is echt af zien he met dit tropen weer.
Rustig blijven en veel drinken,
lekker binnen rommelen dan maar.
s, Avonds eten we buiten en blijven we lekker buiten
zitten. Dan koelt het af he..................
 
..................................Liefs.Conny....................................
 


4 opmerkingen:

  1. Fijn dat je het gezellig had met de borduurvriendinnen.
    Borduren is ook een leuke hobby.
    Vind het momenteel binnen ook niet meer fijn, word zo moe van die warmte om me heen.
    Vanmorgen om 8 uur was het buiten al 24 graden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was een gezellig dagje, goede afleiding van de warmte, haha. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil wel geloven dat dit een heerlijke en gezellige dag was!

    BeantwoordenVerwijderen