Pagina's

donderdag 26 november 2020

Afgelopen week.................

Ja veel te lang gewacht met een bloggie schrijven en nu dus weer heel wat foto's..............

Deze lieverd is ook altijd in de buurt hoor................


Mopsie selfie haha..................


Mijn naaimachine weg gebracht want ik ben er mijn hartjes
quilt mee aan het door quilten.
En om de haverklap deze melding, word je gek van.
Maar kreeg net een mailtje hij is weer klaar.
Ben benieuwd hoe of wat, morgen maar effe ophalen de machine.................


En we wandelen wat af in deze tijd, ben dan zo blij met
mijn hondje Rambo he.
Je loopt dan niet alleen toch...............



En deze mooierd staat weer te pronken in onze kamer nu..............


Op vrijdag middag samen met Riek zitten quilten.
Gezellig daar kijk je nu echt naar uit toch.
Ze mag van mij ook de poezenblokken borduren en 
daar heeft ze blokken bij gemaakt met de paper piercing techniek.
Word leuk en gezellig zo samen te doen weer...........



Mooie blokken geworden he, geweldig hoor Riek........

Mijn negen blokken van de poezenquilt zijn klaar.
Maar helaas niet even groot helaas.
Dus daar wat op verzinnen en verder af maken dan.............



En ja daar gaan we weer een rondje met onze nordic walking stokkies
en mijn Rambo he...............



Ben gek op planten die elk jaar weer bloeien hoor, 
dan mogen ze ook blijven he.
Mooi toch deze Clivia.............


En dan deze ananas plant groeit ook lekker door.............



Ik heb de Guute quilt nu op de grote tafel liggen om de 
laatste randen te quilten.
Hij is zo zwaar en groot he.
Maar ooit komt die af toch...............


Woensdagmiddag was Ine gezellig bij mij, samen
quilten dan weer he.
Ik heb gequilt aan mijn Guute en zij aan dit leuke
blokje gewerkt................

Zo komen we de dagen thuis wel door he.
Ook in deze moeilijke tijd nog wat ochtendjes aan het werk.
We gaan toch hopen dat alles ooit weer normaal gaat worden.
Blijf allen gezond he..............

....................Liefs.Conny........................



 

2 opmerkingen:

  1. Weer een leuk blogje. Een aantal dingen had ik al op FB gezien, maar het blijft ook een 2e keer weer leuk. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor zo samen aan een quilt werken.
    Dat blok met kleine hartjes vind ik zo schattig. Maar wel heel jammer dat het groter is geworden dan de andere blokken.
    Hoe kan dat zou je zeggen, want het is toch een patroon?
    Je kunt er geen stukje vanaf knippen, dus hoe je dit moet oplossen????

    BeantwoordenVerwijderen