Pagina's

maandag 28 december 2020

Nog wat laten zien aan jullie.............

Ja ik wilde nu een blogje maken en kek mijn foto's na.

Maar heb jullie nog wat te laten zien van een week voor de kerstweek.

Op woensdagmiddag zit ik hier altijd met een quiltmuts aan de tafel.

Leuk samen steekjes zetten.................

Leuk he zei doet dit jaar mee met de Patchons avec BOBBIN.
Leuke patronen weer om gratis uit te printen.
Ben er niet mee begonnen, dus sla een jaar over................

En deze patroontjes print ze uit bij 
Love & Hugs from Australia Stitch-A-Long.
Wel erg zoeken op deze site naar de patroontjes hoor.

Maar wat een lief blokje is dit weer toch..................


Ik heb die middag aan mijn sterren gewerkt,
zo komen er telkens een paar weer af.................



Dit is het midden blok, mooi stofke he...................

En op vrijdagmiddag komen er twee quiltmutsen gezellig
steekjes zetten....................


Deze quilt konden we bewonderen.
Prachtig gemaakt toch en word een kado voor een vriendin
van haar, geweldig toch...........


Dit was een patroon vertelde ze voor eens en nooit meer.
Zo'n leuk resultaat, maar echt niet haar favoriet om te doen.
Ja dat kan he.....................

Zo hebben we het toch nog gezellig met een klein groepje
onder elkaar.

................................liefs.Conny................................






2 opmerkingen:

  1. Dat blok van Bobbin vind ik heel leuk, en mooi, die quilt voor de vriendin. Jouw sterren quilt wordt prachtig, en die clamshells staan op mijn "eens" lijstje, ik ben benieuwd!
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer lekker veel te zien, gezellig. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen