Pagina's

dinsdag 19 januari 2021

Triest bericht................

 Afgelopen donderdagavond deed ons Mopsie vreemd.

Lag op vreemde plekjes in de kamer lang uit te slapen en was maar suf vond ik.

Dan zit je te denken, he vanmiddag stofjes gesneden en Mopsie had er niet bij gezeten op tafel, vreemd dus.

s'Nachts toch nog effe bij hem gezeten op de bank in de kamer, wat is er toch Mopsie................


Hij was samen met zijn moedertje bij ons in huis en tuin.
Onze tuin is ommuurd dus kwamen ze nooit verder gelukkig....................


Hij kon ook heel goed samen met Rambo ons hondje...............


Lag altijd boven op mijn quiltwerk waar ik mee bezig was, zo lief................

Maar vrijdag morgen bleef het zo en heb ik de dierenarts maar gebeld
om te vragen of ze nog inloop spreekuur hadden die avond.
Ja hoor, wel met corona regels natuurlijk.
Dus dat gingen we doen dan he.

Maar even later begon hij over te geven, dus hop van de bank.
op de grond in verband met opruimen.
Hij viel op zijn zij en bleef erin liggen.
Nee echt dit gaat niet goed en hopla dierenarts gebeld
en kon gelijk komen.

Spuit antibiotica, voor braken en misselijkheid gekregen en
naar huis kijken of dit iets deed.
Maar hij is heel erg ziek kreeg ik al te horen.
Morgen bellen voor overleg ook als het wat beter zou gaan.
Maar hij lag en lag maar, at en dronk niks meer.
Dus eind van de middag weer besloten de dierenarts te bellen.

Gelijk komen, we gaan hem ondersteunen met vocht infuus.
Mogen we ook bloed onderzoek doen, ja natuurlijk.
Paar uurtje later werd ik gebeld.
We hebben slecht nieuws voor jullie.
s'Avonds negen uur weer naar de dierenarts.
Hij bleek accuut nierfalen te hebben.

Dat was effe heel erg, zo plotseling en 7.5 jaar oud.
Nee help, wat erg dit.
Willen jullie hem nog mee naar huis nemen om
afscheid te nemen en dan morgen............
..................nee echt niet.
Kijk hem hier liggen zo triest en zo zielig.
Hij mag niet meer lijden zo.
Ook al willen we hem niet krijt.

Dag lieve Mopsie.
Wat zullen we je missen..................













8 opmerkingen:

  1. Wat verdrietig, een huisdier verliezen doet altijd pijn. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Conny, dit is wel zo verdrietig en een groot gemis. Sterkte voor jullie. Groetjes Wilma Oud

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah wat verdrietig...
    En eigenlijk nog veel te jong...
    Heel veel sterkte!!
    Ik weet precies hoe je je voelt....
    Groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, wat een verdriet Conny. Ik weet hoe het voelt, er zijn al zoveel diertjes van mij overleden.
    Je wilt ze niet missen, ze horen bij het gezin. Ook nog zo jong, dus dan verwacht je het niet.
    Maar je wilt haar niet laten lijden, begrijpelijk.
    Dag lieve Mopsie, we zullen je missen op het blog.
    Sterkte Conny!
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, wat is dat snel gegaan he ! Sterkte hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vreselijk heel veel sterkte liefs van mij.....🐾❤️🐾💋

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verdrietig berichtje. En zo jong nog, dan verwacht je niet dat je al zo snel afscheid moet nemen.

    BeantwoordenVerwijderen