Pagina's

dinsdag 5 januari 2021

Vandaag gewandeld in Grootte Peel, Ospel............

Hier zijn we vaker geweest, een prachtig gebied hier hoor.
In elk jaargetij prachtig weer...................


Het eerste pad is een kabouterpad, ze zijn weer mooi geschilderd zie je.........

Links onder aan zie je onze route, de blauwe zes km weer.
Maar wat een groot gebied is het he...............


Langs het water gewandeld en hier een vogelaars hut..............

Die kleuren he in dit gebied en dit jaargetij,
geweldig toch.................


Kunst van Dirk Verberne, gaat mooi op in deze natuur............


Het plagehutje..............

Over de knuppelbrug heen...............

Het buiten gebied in, de stilte komt je tegemoet hier................



Hee zie ik het goed daar liggen ze, geweldig.
Mijn dag kan niet meer stuk............

Kiekeboe ik lig hier lekker te herkauwen in het hoge gras.............

Riep je mij dan kom ik effe over eind hoor..............

Nou zeg ik krijg er slaap van en moet effe gapen haha..................

Effe rekken voor ik opsta.................




Wat zijn die beesten toch mooi he....................

Lig effe mijn poot te wassen hoor................

Effe puntje van mijn tong in mijn neus hihi..............

Haha zie je het goed..................


Weer verder gelopen samen.....................


Wat mooi he is dit.
De Gele Trilzwam, komt het hele jaar voor.
Mooi in een natte periode, anders verdroogt die naar bruin...............

Weer terug gekomen in het kabouterbos.
Leuk daar die hout snijwerken toch................


Weer op pad geweest en bij de auto beland weer.
Hier kon je dan lekker warme chocolademelk drinken
normaal als alles open zou zijn.
Maar helaas is het nu alles dan normaal en is nog steeds alles gesloten.

Dus op naar huis en zelf warme chocolademelk maken,
er zit niet anders op he.
Al staan er toch wel heel wat auto,s geparkeerd he voor
een door de weekse dag.
Er word wat af gewandeld door heel nederland,
maar het was zeker niet druk hier n de natuur................

...............................liefs.Conny...................

 

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat kabouterpad, zo kan je vast niet verdwalen.
    Die Schotse Hooglanders zijn zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gebied. Moet nodig weer eens die kant uit. Gezellig zo’n kabouterpad. Je ziet het steeds meer. Op de Holterberg ook al eens gelopen. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke wandeling weer Conny, tja, die chocolademelk zal thuis ook wel smaken, nog maar een poosje geduld voor alles weer open mag.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je woont in een prachtig gebied waar je zo gezellig over schrijft. Je bent een geweldige ambassadeur voor het gebied. En dan al die prachtige foto's erbij, dat is smullen. Zodra het weer kan willen we er graag een weekje doorbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen