Pagina's

donderdag 11 februari 2021

Mijn hartjesquilt................

 Vorig jaar toen we in de eerste lockdown kwamen organiseerde Mascha in haar groep 

Daily Love, Hartje per dag dit project.

Ik had al even een hartjes malletje in mijn kast liggen dus kom ik doe mee.

Maar een per dag dat vond ik weer zo,n grote quilt he, dus dat doe ik niet.

Maar lapjes opgezocht en hartjes voorbereid en gaan dan.

Die hartjes appliceren is heel leuk om te doen zeg...................

Ja natuurlijk de foto's gemaakt in de sneeuw....................

Maar ik ben er blij mee dat er weer iets klaar is..............

Ik heb de quilt een middenstuk gegeven, met tekst als
herinnering aan deze corona tijd.................



Mooie lappies he vind ik zelf natuurlijk.............



Heb hem om de hartjes met de hand gequilt en de rand
van de quilt machinaal..................


Hij ligt nu mooi te wezen op de stoel in de kamer.

Fijn gevoel weer iets af te hebben en nu bezig met de SBS quilt
af te maken.
Laatste rand aan het quilten en dan de bies nog,
komt helemaal goed toch..................

............................Liefs.Conny........................




2 opmerkingen:

  1. Prachtig al die hartjes. Ook mooi deze grootte, het hoeft ook niet altijd een joekel te worden toch?
    Staat heel mooi op de stoel, echt een aanwinst.
    Leuk ook die 4 hartjes bij elkaar in het midden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooi geworden Conny. Groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen