Pagina's

donderdag 8 april 2021

Nog meer te laten zien hoor..................

Vrijdag morgen en middag kreeg ik nog twee quiltmutsen voor mijn verjaardag.

Samen steekjes zetten blijft toch super gezellig en in deze tijd heerlijk om een op een elkaar toch te zien hoor. We blijven elkaar toch inspireren met ons werk.

Wat moeten we toch zonder elkaar he dames..................

s'Morgens eerst met Rambo een flink eind gewandeld hoor.
Anders word dit wel een zit dag haha................

Riek is bezig met deze mooie hexen aan elkaar te zetten.
Er verdwijnen heel veel soorten lapkes in, zo vrolijk he.............

s,Middags kwam Petra en heeft aan haar sneeuwballen gewerkt.
Die lap groeit ook heel hard hoor.............

Ik zelf heb aan Leannes House gequilt en dat
gaat lekker hoor................

Deze mooitjes had ik bij Jumbo mee gebracht, helemaal in
knop en kijk dan hoe mooi ze zijn zeg..................



Zo ben ik vandaag en woensdag maar verwend door de
quiltmutsen voor mijn verjaardag.
Kijk dan wat lief allemaal...............
En op zaterdag kwam mijn vriendin uit de Betuwe een
dag bij mij samen steekjes zetten.
Zo fijn en gezellig weer samen gehad, geweldig.

Ze bracht weer verwennerij mee zeg.
Helemaal leuk he die glazen kip en echt mijn kleuren zei
ze die kaarsen en dat klopt helemaal...............

Zij heeft vandaag dit speldenkussen afgemaakt en gevuld
met eigen schapenwol, zo leuk dit he.....................

En ik zelf heb nu twee blokken door gequilt,
gaat lekker...................

Zondag morgen hebben Jos en Rambo en ik weer een flinke
wandeling gemaakt.
s,Middags oudste zoon van Jos op viste.
dus weer visite voor onze verjaardag samen............

We hadden samen toch weer ruim vijf km gelopen, goed bezig...........

s,Middags werden we samen verwend en zo lief bedankt
voor alles. Alle twee worden we 60 jaar een mijlpaal toch weer zeiden ze.
Samen herinneringen vast leggen zeiden ze.
Nou als alles weer kan gaan we er zeker mee op pad hoor
en er filmpjes mee maken................

Maandag tweede paasdag moest Jos weer werken helaas.
En gingen Rambo en ik weer samen op pad he................







Goed ingepakt, want het was bitter koud zeg..............


Er zijn al drie blokken door gequilt dus het gaat
helemaal goed komen...................

s, Avonds toen ik Rambo nog effe liet plassen werd hier
alles wit.
Vorige week konden we buiten zitten en nu dit, hoe
is het mogelijk he.................

Dinsdag sneeuwde het nog meer..............

En woensdag, gisteren lag het er nog steeds bij ons.
Ben s, Middag toen maar met de auto naar Ine gereden.
Samen weer steekjes gezet en haar paasquilts bewonderd.
Kom kijken jullie ook mee...................






Zo leuk en mooi allemaal he.
Het is bij haar echt pasen hoor met deze quilts 
aan de muur.................

Ze was met deze leukerd bezig op haar naaimachine en
toen ik er was heeft ze weer gequilt aan haar uitdaging van vorig jaar.


En ik heb weer een blok klaar van Leannes House,
nu vijf in totaal.
Alles ligt even stil en ik quilt even alleen aan
deze quilt nu................

Vandaag hebben Rambo en ik ook weer ons rondje gemaakt,
weer vier km op de teller haha.
En ja zeg de zon schijnt hier bij ons nu, heerlijk.
Maar wel met een sjaal om hoor..................

Zo weer helemaal bij nu en veel foto,s 
weer laten zien nu.................

Fijne dag nog en
....................Liefs. Conny...................


























 

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo een dagelijkse wandeling en er is altijd wat te zien. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is er weer veel te zien bij jou, leuk allemaal. Wat een raar weer, hè, ik vind het bizar op het ogenblik...
    Liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig om zo toch met verdeelde visite de verjaardag te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen