Pagina's

vrijdag 21 mei 2021

We wandelen samen wat af......................

 Ja wandelen doen we hier erg graag en Rambo en ik natuurlijk elke dag.

En dan zie je allerlei mooie dingen onderweg, dus loop weer met ons mee................



De foto's hier boven gewoon gemaakt in eigen dorp, heerlijk om zo buiten te wonen toch.................
En hier heb ik nog een paar mooie foto's vind ik zelf haha.................
s, Avonds als ik met Rambo nog effe het park inloop tref ik 
dat je deze kleuren nog ziet van de zon die onder gaat...................


Ook al hebben we een koud voorjaar er komt toch wat
later maar veel mooi's boven weer, genieten altijd weer.....................

Prachtig plaatje ook hier in het park gemaakt,
echt tegen de zon in deze keer....................

En er hebben in deze weken al veel bosjes
tulpen op tafel gestaan.
In allerlei kleuren, schitterend deze he....................

......................................Liefs.Conny.......................



Geen opmerkingen:

Een reactie posten