Pagina's

zaterdag 24 juli 2021

Natte schoenen wandeling en mijn tuintje................

 Vanmorgen met mijn maatje Rambo op pad gewoon door het weiland heen gewandeld samen............


We wandelen samen wat af, maar j kunt gaan merken
at hij helaas ouder word.
Hij word in september 13 jaar he.
Soms kom ik tegenwoordig thuis en heeft hij
niks gehoord en moet ik hem wakker maken.
Kijk hij mij echt aan van.....o, ben je er al !!!!

Ze hadden de wei langs het park weer gehooid
de laatste dagen en wij zijn samen gewoon van de
wei de andere langs gelopen tot we op
de grensweg uit kwamen.
Natte schoenen in het laatste stuk hoge
gras haha.................

Gras was gemaaid laatste dagen en vanmorgen
in plastic gepakt..............

Grote rollen lagen klaar om opgehaald te worden...............

Kom Rambo langs de sloot op de wei in.............


Pissepotjes haha.............

Allemaal vogels vlogen de wei nog na................


Kom weer stukkie langs een sloot op...............


Die stilte en ruimte he, heerlijk...............

Nu hierlangs anders komen we niet bij de weg uit he...........


Schoenen werden hier nat in het hoge gras en
genieten van alles wat bloeit overal.....................






Echt genieten he van alles wat bloeit in de
bermen nu...............

Nu de grensweg op en langs het maisveld...........

Rambo blij met gewoon pad onder zijn pootjes hoor,
dat hoge gras is toch niks haha met mijn korte pootjes
vrouwtje....................

Ach zie je sigaren langs het water hier.................

Eindje fietspad uit lopen en ons park weer in hier...............

He ons voortuintje weer een walhalla
voor allerlei beestjes.
Er zoemt hier van alles hoor...................

Maar kom laat ik mijn tuintje achter weer eens zien goed.............
Gelijk bij de achter deur, het uitzicht................

Iets naar links ons zitje waar we veel zitten en
ook steekjes zetten met elkaar he...................

Gezellig hoekje bij de schuurdeur...............













Heerlijk genieten he van alles wat nu bloeit
in ons tuintje.
Ik geniet hier van hoor..............

Fijn weekend allemaal...........
.................Liefs.Conny.......................









5 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat wandelingetje door de natte weide.
    Je tuinen zien er prachtig uit, en wat bloeit er veel bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier wordt ook veel gewandeld, maar ook hier worden de honden ouder en moet vooral de grootste en oudste tussendoor een rustdag(en) hebben.
    En daar moet ik wel een beetje aan wennen, alleen wandelen is toch anders.
    Wat is er veel moois te zien onderweg, en jullie tuin is echt prachtig.
    Fijne zondag.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer heerlijk gewandeld door en langs de weide. De tuin staat er prachtig bij. En maar weer lekker veel buiten zitten. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een heerlijke wandeling en daarna fijn genieten in je prachtige tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wandelen in de natuur is het mooiste wat er is. Het zorgt voor heerlijke ontspanning. De bloemen in jou tuin zien er ook geweldig uit. Daar kun je echt van genieten.
    Fijne week.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen