Pagina's

donderdag 12 augustus 2021

Weer veel te laten zien wat we hebben gedaan..............

Veel eerder een blogje moeten maken, heb nu weer te veel foto's haha.................

Blijf zelf lekker bezig met mijn antieke quilt uit 1820 van de Quiltery uit Biezelinge.

Heerlijke blokjes om te maken blijven dat..................



Vind dit prachtige stofjes ook, echt mijn kleuren he.....................

Vorige week mijn mini bee thuis en er werd weer aan van alles gewerkt.
Blijft gezellig met elkaar en inspirerend ook toch in deze tijd.
Kom kijk effe mee...............
De tussenblokjes van Ine voor haar quiltuitdaging...............

Riek blijft fanatiek bezig met haar sterren, zo mooi die kleuren.............

Jacqueline borduurt weer verder aan haar kerstman....................

En ikke ben weer met deze bezig geweest.................

En tussen door maak ik nog wat klosjes s,avonds.............

En toen werd het zaterdag en gingen Riek en ik
naar Geldermalsen.
Daar heb ik ook altijd een groepje gehad, de Quiltmutsen.
We gaan nog steeds heel gezellig met elkaar om.
We werden gezellig ontvangen door Wil deze keer.
Met koffie en wat lekkers erbij, smullen weer.
We hebben de gastvrouw verwend met een kadobon van Etos.
Had niet gehoeven hoor, maar blij mee  en leuk toch.
En toen al de foto,s van die dag he, zoveel gezelligheid en moois gezien.
Kom kijk met ons mee he.................

Vanaf mijn stoeltje keek ik gezellig bij haar de tuin in en 
mijn Rambo had gezelschap van haar lieve hondje die dag.............

Gertje met haar mooie Kersenmuisjes, geweldig..............

Zo schattig he die blokken...........................

Cecile met haar vrolijke zelf bedachte quilt.............

In deze auto is ze ooit getrouwd, schattig gemaakt he..............

En toen kwam deze bij haar uit de tas, super zo ze hem gemaakt
heeft zeg....................

Met heel veel viltjes erin verwerkt vertelde ze.............

Wil was weer bezig met haar quute quilt.
We zijn er ooit samen aan begonnen, leuk he.
Cecile heeft hem af en ik vorig jaar ook en nu Wil nog..............

Wil wat is deze ook mooi, die blokken prachtig zeg..............

Even samen goed bekijken he, gezellig..............

Toen natuurlijk de sterren van Riek bewonderen he.
Allemaal weg van haar kleuren...............

Waar ik de laatste tijd veel mee bezig ben laten 
zien natuurlijk...................

Nu een showtje van Wil weer, schattig he.............

Ook een schattig quiltje dit.............

En deze is toch ook heel mooi he, geweldig...............

Al die baartjes he, zo super met dat speciale stofje.............

Het huis van een quilster is een en al gezellligheid
toch, geweldig en suer al dat mooi,s...............



Haar stekkie achter de naaimachine.
Geweldig hier word gewerkt he............

Gezellige hoekjes op haar quiltkamer..............


In dit quiltje zit vouwwerk in verwerkt..............


Hier liep ze wat mee achter vertelde ze, maar erg
mooi toch.................

En dan twee van deze kasten he.
Geweldig de stoffen kast van een quiltster............


En toen kwam deze ook nog, hier ben ik ook mee
bezig hoor. Wil toch super mooi............

Liep ik niet rond met ander hondje dan lag ik 
in mijn eigen mandje hoor.............

Ik had weer een baan gemaakt voor mijn vingerhoedjes vandaag............

En wat van deze blokjes.

Weer helemaal bij gekletst he met elkaar.
Toch een heel vreemd en vreselijk jaar
geweest voor veel mensen he.

Sterkte voor iedereen die daar nog zo'n
last en verdriet van hebben he..................

..................................Liefs.Conny................................












3 opmerkingen:

  1. Wat een hoop mooie quilts laat je hier weer zien. Wat zijn de dames toch actief! Leuk dat je door het huis bent gelopen waar veel quilt-gezelligheid en moois te zien is.
    Dan twee van die kasten vol lapjes, ongelofelijk, ik dacht dat ik al veel had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om al die verschillende werkstukken te zien.
    Fijn weekend.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit altijd met bewondering naar al dat prachtige handwerk te kijken. Een geweldige hobby hebben jullie.

    BeantwoordenVerwijderen